Beantwoord

Fox Sports Compleetkorting klopt niet meer?

  • 8 September 2019
  • 56 reacties
  • 1783 keer bekeken

Wij hebben als extra gratis pakket fox sport eredivisie. Maar sinds kort betaal ik 3 euro extra omdat het fox sport pakket is gewijzigd. Ik heb hier niet om gevraagd of toestemming voor gegeven. Maar ik betaal nu ineens 13,99 waarvan 9,99 als gratis pakket wordt afgetrokken. Hebben meer mensen hier last van?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 9 September 2019, 14:38

Bekijk origineel

56 reacties

Zelfde probleem ik heb in augustus Foxsports besteld voor € 9.99 krijg nu de rekening van september en nu is het zonder bericht € 12.99 geworden. KPN gebeld en die zeggen dat het tarief per 1/9/2019 is gewijzigd! Als je nu via de service op TV of 1 nieuw abonnement afsluit via de site staat er nog steeds € 9.99 snap er niks van.
Reputatie 2
Badge
Hallo,

volgens mijn laatste factuur voor Internet en basis, betaal ik nu EUR 3.- extra voor Fox Sports icm Kpn kompleet. Op de factuur staat EUR 12.99 minus EUR 9.99 ivm Kpn kompleet.

Zijn de prijzen verhoogd?

Reputatie 7
Badge +16
Goed dat je het aangeeft, dit lijkt mij een administratieve fout.

Heb je al je klantgegevens in je profiel ingevuld? Dan kan een KPN medewerker hiernaar kijken.
Reputatie 7
Badge +28


Door het aanbieden van FOX Sports 1 in het basispakket wijzigt bij KPN de abonnementsstructuur van betaalzender FOX Sports. Het FOX Sports Eredivisie-abonnement dat €9,99 per maand kost, gaat verdwijnen. Hiervoor komt het FOX Sports Compleet-abonnement voor in de plaats. In dit abonnement zijn de overige zenders FOX Sports 2, FOX Sports 3, FOX Sports 4, FOX Sports 5 en FOX Sports 6 geplaatst. Dit abonnement krijgt de prijsstelling van €12,99 per maand. Tevens wordt bij dit abonnement de online dienst FOX Sports GO geleverd. De nieuwe prijs van dit FOX Sports-abonnement wordt vanaf 5 september aan klanten doorberekend. Voor voetballiefhebbers die alleen de Eredivisie volledig willen volgen, betekent deze ontwikkeling een prijsverhoging van drie euro per maand. Voor hen is dit abonnement binnen een jaar tijd €5,50 per maand duurder geworden. KPN-klanten die vaste en mobiele abonnementen bij KPN kopen en hierdoor een KPN Compleet-abonnement bij het telecombedrijf afnemen, kunnen dit FOX Sports Compleet-abonnement als gratis optie bij het Interactieve TV-abonnement kiezen. De nieuwe ontwikkeling is voor deze klantengroep dus ook gunstig omdat nu ook naar internationale voetbalwedstrijden en sportcompetities gekeken kan worden.
Heb KPN compleet. Pluspakket heb ik nu als gratis pakket gekozen. Kunnen jullie dit omruilen voor Foxsports als gratis pakket, dan ga ik voor het Pluspaķket betalen.
Reputatie 7
Heb KPN compleet. Pluspakket heb ik nu als gratis pakket gekozen. Kunnen jullie dit omruilen voor Foxsports als gratis pakket, dan ga ik voor het Pluspaķket betalen.
Dat kan je, als het goed is, zelf wijzigen in mijnKPN.

Zoals altijd loopt KPN aan alle kanten weer achter de feiten aan.
Zo kost het FOX Sports pakket op de site nog altijd €9,99 ...


...en spreken ze bij het KPN Compleet voordeel nog over het zenderpakket FOX Sports Eredivisie ...


...terwijl dat pakket dus niet meer bestaat.
Reputatie 7
Of het is echt zo dat KPN alle FOX Sports abonnees een oor aan naait en als KPN Compleet voordeel het oude FOX Sports Eredivisie blijft geven.
Dan hebben we dus gewoon te maken met een ordinaire prijsverhoging voor elke FOX Sports abonnee.
Overigens is dit al de tweede van dit jaar waardoor de voetballiefhebber €5,50 per maand meer is gaan betalen voor FOX Sports. Dat is een prijsstijging van maar liefst 73,5% ... waanzinnig.

Wat ben ik blij geen FOX Sports abonnement te hebben. ☺️
Ik ben benieuwd nu naar mijn factuur. Morgen a.h.g.i.

Hoewel ik pas naar Fox Sports als Compleetpakket geswitchd ben na de wijziging en aankondiging v.d. verhoging naar € 12,99 (maar dan wel voor alle 6 kanalen; heb al veel tennis gekeken).

Maar i.i.g. is dit een fout(je). Een moderator zal hier nog komen. Die kan dit 'aanpakken' en je deze € 3 vergoeden. Vul je daarvoor je gegevens in in je forumprofiel? (naam, postcode/huisnummer, klantnummer).
Daar zijn deze alleen zichtbaar voor jouzelf en moderators.
Reputatie 7
Badge +16
KPN is vergeten het kortingsbedrag aan te passen. Ik betaal nu €3,00 zelf omdat er maar €9,99 wordt verrekend met compleet korting. Terwijl het pakket nu €12,99 is. Ik heb met KPN gebeld met de toezegging dat die €3,00 op volgende factuur verrekend wordt en het kortingsbedrag wordt aangepast naar €12,99
Reputatie 7
Badge +30
Hallo allemaal! Ik heb even wat berichten samengevoegd voor 't gemak.

De prijs van Fox Sports is veranderd van €9,99 naar €12,99 als gevolg van het veranderen van de inhoud van het pakket. De Compleetkorting hoort natuurlijk ook gewoon mee te gaan. Dat is niet helemaal goed gegaan. Dat wordt deze week nog hersteld. Jullie krijgen allemaal op je volgende factuur het teveel betaalde gecorrigeerd.
Reputatie 7
Voor de meelezers die nog niet KPN Compleet zijn: Kijk nog even naar deze TIP als je goedkoop FOX Sports wilt kunnen kijken. Je bespaart dan immers €7,99 per maand door per maand €5,- extra uit te geven. Goedkoper kunnen ze het niet maken. 😆
Reputatie 2
Badge
Goed dat je het aangeeft, dit lijkt mij een administratieve fout.

Heb je al je klantgegevens in je profiel ingevuld? Dan kan een KPN medewerker hiernaar kijken.

Hallo Sjorsk,

als dit bericht voor mij is bedoeld, yep, alle gegevens zijn correct ingevoerd in mijn profiel 🙂
Hi, per september is mn factuur verhoogd, omdat ik plotseling voor Fox Sports 5 Euro meer moet betalen.
(12.99 - 9,99)
Overal wordt geadverteerd met KPN compleet en een gratis zender, 5 Euro is volgens mij niet gratis.
Ik wil alleen Fox Sport Eredivisie gratis en niets meer.
Kortom lever wat je belooft !
Willem Brecht

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Je wilt niet alleen FOX Sports Eredivisie gratis bij KPN Compleet maar FOX Sports anders zou je namelijk 3 (drie) Euro per maand meer gaan betalen.
KPN heeft de fout al gezien en zal het kortingbedrag van €9,99 naar €12,99 verhogen en een correctie doorvoeren om de €3,- die teveel in rekening gebracht is te verrekenen met de volgende factuur.
Hallo allemaal! Ik heb even wat berichten samengevoegd voor 't gemak.

De prijs van Fox Sports is veranderd van €9,99 naar €12,99 als gevolg van het veranderen van de inhoud van het pakket. De Compleetkorting hoort natuurlijk ook gewoon mee te gaan. Dat is niet helemaal goed gegaan. Dat wordt deze week nog hersteld. Jullie krijgen allemaal op je volgende factuur het teveel betaalde gecorrigeerd.


Hoi Erik,

De aangekondigde correctie is bij mij blijkbaar niet goedgedaan. Ik heb in september €3 teveel betaald en zie nu op de laatste factuur een eenmalige correctie van 70 eurocent. Kan hier naar gekeken worden? Merci.

Groet, Martijn
Reputatie 7
Badge +30
Zeker, Martijn. Wil je juw gegevens invullen op je profiel, en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Dan pak ik de factuur erbij.
Ik kreeg € 0,70 extra (?) korting (??????):

Zeker, Martijn. Wil je juw gegevens invullen op je profiel, en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Dan pak ik de factuur erbij.

Ik heb de gegevens ingevuld Erik.
Reputatie 7
Badge +28
@Casey: Vreemd! Een kleine correctie kan worden toegepast als de datum van de prijsverhoging niet overeenkomt met de factuurdatum. Bij jou lijkt dat niet het geval. Het is een iets te klein bedrag om uitgebreid onderzoek te laten doen dus laten we het houden op "mooi meegenomen" ;-)

@Louwie: Goed dat je aan de bel trekt, dit klopt inderdaad niet. Ik heb een nieuwe correctie aangemaakt die je op de eerstvolgende factuur terug ziet.
Reputatie 7
@Casey, wat is er voor FOX Sports in de periode van 24 augustus t/m 23 september in rekening gebracht.
Reputatie 1
Ook bij mij maar 0,70 korting verwerkt ipv €3,-
@Casey, wat is er voor FOX Sports in de periode van 24 augustus t/m 23 september in rekening gebracht.


Lijkt normaal, begrijp het niet helemaal. Zal volgende maand we worden gecorrigeerd.




Admin: telefoonnummer uit screenshot gehaald
Ik ben benieuwd nu naar mijn factuur. Morgen a.h.g.i.

Hoewel ik pas naar Fox Sports als Compleetpakket geswitchd ben na de wijziging en aankondiging v.d. verhoging naar € 12,99 (maar dan wel voor alle 6 kanalen; heb al veel tennis gekeken).

Maar i.i.g. is dit een fout(je). Een moderator zal hier nog komen. Die kan dit 'aanpakken' en je deze € 3 vergoeden. Vul je daarvoor je gegevens in in je forumprofiel? (naam, postcode/huisnummer, klantnummer).
Daar zijn deze alleen zichtbaar voor jouzelf en moderators.



Misschien krijg je ook € 0,70 korting. 😂
Vorige maand is er abusievelijk 9,99 korting van FS gegeven ipv 12,99. Dat is een verschil van 3,00 dus!

Maar KPN kan niet rekenen:
Op de factuur van deze maand wordt daarvoor maar 0,70 vergoed!!!

Volgende maand dus graag de rest: ik zal 't vast zeggen, dat is nog € 2,30 😉

Beste KPN,
Na verhoging van de kosten aan jullie zijde,

hebben wij op de rekening van september €3 extra betaald. Omdat wij de verwachting hadden dat dit bij de volgende factuur verrekend zou worden hier niets over gemeld. Nu blijkt bij de factuur dat er een verrekening heeft plaats gevonden van €0,70. Hoe is dit berekend?
Zie bijgevoegde foto’s

Reageer