Beantwoord

Fox Sports Compleetkorting klopt niet meer?

  • 8 September 2019
  • 56 reacties
  • 1783 keer bekeken

Wij hebben als extra gratis pakket fox sport eredivisie. Maar sinds kort betaal ik 3 euro extra omdat het fox sport pakket is gewijzigd. Ik heb hier niet om gevraagd of toestemming voor gegeven. Maar ik betaal nu ineens 13,99 waarvan 9,99 als gratis pakket wordt afgetrokken. Hebben meer mensen hier last van?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 9 September 2019, 14:38

Bekijk origineel

56 reacties

Reputatie 7
Badge +30
We hebben hier inmiddels duidelijkheid over. Het blijkt dat het toch niet gelukt is om de automatische correctie goed rond te krijgen voor iedereen. Dit gebeurt nu aan het eind van oktober. Het gevolg hiervan is dat mensen die al voor die tijd een factuur krijgen, daarop onvoldoende creditering hebben gekregen (€0,70). Op de volgende factuur, in november, wordt het verder gecorrigeerd en krijgt eenieder alsnog het missende bedrag terug.
Reputatie 7
Badge +16
We hebben hier inmiddels duidelijkheid over. Het blijkt dat het toch niet gelukt is om de automatische correctie goed rond te krijgen voor iedereen. Dit gebeurt nu aan het eind van oktober. Het gevolg hiervan is dat mensen die al voor die tijd een factuur krijgen, daarop onvoldoende creditering hebben gekregen (€0,70). Op de volgende factuur, in november, wordt het verder gecorrigeerd en krijgt eenieder alsnog het missende bedrag terug.

 

Ben van mening dat het wel lang (8 weken) duurt voor er klein bedrag van €3,00 gecorrigeerd wordt. Als ik bij wijze van spreke 3 euro te weinig voor mijn factuur zou betalen, dan zou ik inmiddels afgesloten en al bij een incassobureau lopen. :wink:

Hopelijk is dit nu dan in november gefixt, dan kan dat ook weer van het to do lijstje af.

Reputatie 2

Op de volgende factuur, in november, wordt het verder gecorrigeerd en krijgt eenieder alsnog het missende bedrag terug.

 

Ik heb de factuur binnen, maar geen aanvullende correctie.

Hoi @onne81 . Ik zie dat je je gegevens al had ingevuld en zo te zien heb jij de correctie gehad op de factuur daarvóór. Kenmerk:

04-10-2019

Fox Sports Eredivisie gratis voordeel van KPN Compleet

 

Kun jij dit bevestigen? 

Reputatie 2

Kun jij dit bevestigen? 

Nee, ik kan het niet bevestigen.

Ik reageerde op de aanvullende correctie die deze maand zou plaatsvinden, dus bovenop die 70 cent van vorige maand.

Precies! We hebben “allemaal” nog € 2,30 tegoed van KPN hiervoor!
Ik keek mijn factuur (nog niet binnen) met hoop tegemoet, maar die is nu een stuk minder.

(kpn loopt wel te klooien met de korting van dat pakket. Eerst met de wijziging naar 12,99 en onlangs ook weer i.c.m. Hussel. Mss dat dat laatste nu weer roet in het eten gooit voor '’onze'’ € 2,30.)

Mijn excuses. Ik had even iets beter moeten kijken. Ik wil graag weten of het bij de anderen wel verrekend is. Laten jullie mij dat weten zodra de november factuur binnen is?

@onne81 : Ik beloof je dat we het hoe dan ook recht zetten,. Ik ben nu aan het navragen of ik het zelf mag crediteren of dat er alsnog een herstel actie komt. Excuses voor al het gedoe. 

Reputatie 2

Ik beloof je dat we het hoe dan ook recht zetten,. Ik ben nu aan het navragen of ik het zelf mag crediteren of dat er alsnog een herstel actie komt. Excuses voor al het gedoe. 

Thanks! Ik zie het volgende maand dan hopelijk wel.

Mijn excuses. Ik had even iets beter moeten kijken. Ik wil graag weten of het bij de anderen wel verrekend is. Laten jullie mij dat weten zodra de november factuur binnen is?


Ik heb de correctie (Forum: Correctie FOX Sports Compleetkorting: -2,29) ditmaal wel op de factuur staan.

Groet, Martijn
 

Fijn om te lezen, @Louwie . Dan is het in ieder geval niet bij iedereen misgegaan.. 

Reputatie 1

Bij mij ook nog altijd geen korting verwerkt. 

Reputatie 7

Hah @Rtoo87, jouw factuur is in oktober gecorrigeerd. De FoxSports voordeel bij KPN Compleet wordt automatisch toegepast. Zie hierovender:

 

Eh, ja,@Nadia . Maar@Rtoo87 bedoelt de correctie toen de prijs al 12,99 maar de korting 9,99 was (factuur september). Daar is tot op heden slechts 0,70 van vergoed en niet de 'volle’ € 3. Zie nota bene je screenshot.

Reputatie 7

Mijn excuses,@PeterG en @Rtoo87  Te snel gelezen. Ik ga er even achteraan. 

Reputatie 7

Ik heb intern de melding doorgezet, we zien hier dat enkele wel de correctie hebben ontvangen, en een aantal niet. We gaan uitzoeken waar het mis is gegaan, en uiteraard zullen deze klanten de gemiste korting alsnog van ons krijgen. Wordt vervolgd :)

Reputatie 7

Yes, ben ik weer. Volgens collega is de correctie bij enkele incidenten niet volledig verwerkt. Deze hebben € 0,70 vergoed gekregen, in plaats van € 3,00. Sorry voor het ongemak! De resterende € 2,30 zal handmatig moeten worden ingevoerd. Uit dit topic heb ik @onne81, @PeterG en @Rtoo87 handmatig de korting toegekend. 

Onder het kopje ‘Eenmalig’ zien jullie: Fox Sports Eredivisie gratis voordeel KPN Compleet deel twee. Binnen twee factuurperioden vergoed. 

@ChrisWissink heeft vandaag contact gehad met de klantenservice, mijn collega heeft de correctie ingevoerd :)  

Mochten er meer correcties niet volledig zijn uitgevoerd? Meld het hier! We regelen het voor je. 

@Nadia 

Ik heb nog geen idee of ze bij mij deze maand die 2,30 ook vergeten zijn. De factuur van deze maand, november, moet hier nog komen.

Dank! Er is inderdaad iets misgegaan aan onze kant. Excuses voor de verwarring. We vergoeden de rest op de eerstvolgende factuur.


Nou volgende factuur is binnen en er is WEER niets verrekend.

Het schijnt heel erg moeilijk te zijn om teveel betaald bedrag aan klanten terug te storten, maar het incasseren van teveel abonnementsgeld gaat zeer snel.

Zou nou toch echt wel eens een keer gecompenseerd willen worden voor het teveel betaalde abonnementsgeld van mijn KPN Compleet pakket!

@PeterG :Uiteraard geen probleem. We gaan het niet terugvorderen, mocht je dubbel gecrediteerd worden. ;-)

Ook ik heb nu al 2 maanden geduld gehad en ook bij mij is er wederom niet het volledige bedrag gecorrigeerd. Gaan jullie nu weer beloven dat het volgende maand echt geregeld wordt of gaan jullie nu eens een keer ook echt iets doen?

Reputatie 7
Badge +16

 

@ChrisWissink heeft vandaag contact gehad met de klantenservice, mijn collega heeft de correctie ingevoerd :)  

Klopt alleen een maand geleden al, echter is bij mij per ongeluk nu 2 maal de korting ingevoerd en heb ik dus €4,60 terug gekregen op een factuur.  Kan ik dat als rente rekenen of moet ik dit deel weer terugbetalen? ;)

 

Reputatie 7

Geen probleem, @ChrisWissink

Waarom is mijn vorige antwoord op dit topic verwijdert? Faktuur van deze maand klopt namelijk nog steeds niet, er heeft wederom GEEN creditering plaatsgevonden van het teveel betaalde abonnementsgeld voor Fox Eredivisie van 2 maanden geleden, ondanks bovenstaande mooie belofte dat wel te doen; krijg dus gewoon een volle mep faktuur binnen.

Wanneer wordt dit nou eindelijk eens een keer geregeld?

Reputatie 7
Badge +21

@Reusla Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic, Ik zie dat je op de factuur van 7 oktober €0,70 is gecorrigeerd, de rest zou alsnog gecorrigeerd worden op de factuur van november. Zoals je hierboven kan lezen is dit niet gelukt en zal ik ook voor jou het resterende bedrag (€2,30) handmatig vergoeden op de volgende factuur. 

Bij mij is het volledige bedrag ook nog niet vergoed.

Reageer