Beantwoord

Fox Sports Compleetkorting klopt niet meer?

  • 8 September 2019
  • 56 reacties
  • 1783 keer bekeken

Wij hebben als extra gratis pakket fox sport eredivisie. Maar sinds kort betaal ik 3 euro extra omdat het fox sport pakket is gewijzigd. Ik heb hier niet om gevraagd of toestemming voor gegeven. Maar ik betaal nu ineens 13,99 waarvan 9,99 als gratis pakket wordt afgetrokken. Hebben meer mensen hier last van?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 9 September 2019, 14:38

Bekijk origineel

56 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@tomass Dat kijk ik dan graag voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Het gaat nog steeds niet goed met die BBcode, @Bart_ 

Dus forumprofiel link aanklikbaar.

Reputatie 7
Badge +20

Het gaat nog steeds niet goed met die BBcode,@Bart_ 

Dus forumprofiel link aanklikbaar.

:triumph:

@tomass Dat kijk ik dan graag voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Done

@tomass : Je hebt volledig gelijk. De resterende 2,30 zijn niet verrekend. Mijn excuses en ik heb ze alsnog handmatig gecrediteerd. De volgende factuur zal er 2,30 in mindering gebracht worden. 

Bedankt!

Reageer