Beantwoord

Fox Sports Eredivise Telegraaf actie

• 4 oktober 2013
  • 3 reacties
  • 6715 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Helper
  • 47 reacties
A.s. zaterdag is bij de Telegraaf een actie van 2 maanden Fox Sports eredivisie voor 10 euro voor 2 maanden. In de kleine lettertjes staat dat die actie niet bij iedere provider is. Doet KPN en in het bijzonder KPN Glasvezel wel mee?

icon

Beste antwoord door Burhan 4 oktober 2013, 14:17

Hoi SS,

We hebben zelfs een nog betere actie. Je kunt Fox Sports Eredivisie vanaf nu 2 maanden gratis bestellen bij ITV. Ik hoor graag of je hieraan wilt deelnemen. Je kunt dit via mij of telefonisch (0800-0404) aanvragen. Indien je dit via mij wilt doen, dan hoor ik graag van je middels een privébericht. Kun je me dan jouw postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer sturen?

Met vriendelijke groet,

Burhan

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi SS,

We hebben zelfs een nog betere actie. Je kunt Fox Sports Eredivisie vanaf nu 2 maanden gratis bestellen bij ITV. Ik hoor graag of je hieraan wilt deelnemen. Je kunt dit via mij of telefonisch (0800-0404) aanvragen. Indien je dit via mij wilt doen, dan hoor ik graag van je middels een privébericht. Kun je me dan jouw postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer sturen?

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reputatie 2
Badge
Bedankt Burhan, inmiddels via de telefoon geregeld, prima oplossing, KPN behandelt haar bestaande klanten ook prima!

Klinkt goed, doe mij ook twee maanden gratis. :-)

Reageer