Beantwoord

FOX Sports nog steeds niet geactiveerd (ruim 2 uur verder)

  • 25 January 2020
  • 13 reacties
  • 439 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +10

Ruim twee uur verder, en mijn extra zenderpakket: FOX Sports is nog steeds niet geactiveerd. Dit is de eerste keer dat het zo lang duurt. In de bevestigingsmail wordt ook 15 minuten aangegeven. (voor deze simpele dienst in feite)

 

In MijnKPN: 

Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk.

 

TV-ontvanger geef zelfde melding. TV-ontvanger opnieuw opstarten heeft geen zin. Zenders worden ook niet getoond in de ITV app/website.

 

Vandaag om 19:45 speelt wel mijn club, dit is waardeloos.

icon

Beste antwoord door Lisa 25 January 2020, 19:08

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Voor welke club ben je dan @ITVkijker?

Dat is lastig, ITV Kijker.

Ik laat Fox Sports gewoon 365 dgn per jaar aan staan. Wel zo makkelijk. Maar heb 'm gratis via kpn compleet.

Bijna onnodig voor zo'n ervaren forummer maar:

Heb je de ontvanger al even 30 sec. uitgezet?

En als dat niet hielp een software reset gedaan?

Ik weet ook niet welke club hij bedoeld, Dennis :grin: . Er spelen vele topclubs met rood/witte shirts tenslotte :grinning::stuck_out_tongue:

Reputatie 6
Badge +10

Als jullie het zo graag willen weten: Feyenoord. 

 

@PeterG inderdaad een onnodige vraag. Al gedaan. (natuurlijk)

 

Die order moet gewoon doorlopen.

Reputatie 7
Badge +22

Als jullie het zo graag willen weten: Feyenoord. 

 

@PeterG inderdaad een onnodige vraag. Al gedaan. (natuurlijk)

 

Die order moet gewoon doorlopen.

Oei dat is balen. Want deze partij wordt helaas niet uitgezonden op kanaal 14. Daarom vroeg ik naar jou club. 

Als jullie het zo graag willen weten: Feyenoord.

Dat wist ik natuurlijk al…

Niet toevallig eigen zenderlijst aan staan? Waar je ‘m zelf nog moet toevoegen.

Als ie ook nog niet in de lijst staat bij “zenders verbergen”, dan loopt de order nog. Soms duurt het idd wel tot 24 uur. De laatste tijd meer meldingen met lang duren toevoegen pakketten.

Ik begrijp niet waarom je 'm vandaag pas aangezet hebt. Het seizoen is verleden weekend al verder gegaan.

Reputatie 6
Badge +10

Als jullie het zo graag willen weten: Feyenoord.

Dat wist ik natuurlijk al…

Niet toevallig eigen zenderlijst aan staan? Waar je ‘m zelf nog moet toevoegen.

Als ie ook nog niet in de lijst staat bij “zenders verbergen”, dan loopt de order nog. Soms duurt het idd wel tot 24 uur. De laatste tijd meer meldingen met lang duren toevoegen pakketten.

Ik begrijp niet waarom je 'm vandaag pas aangezet hebt. Het seizoen is verleden weekend al verder gegaan.

Omdat vorige week alle wedstrijden die ik wilde zien waaronder Feyenoord, “gratis” op FOX Sports 1 werden gezonden. Vandaag dus niet, wilde dus het pakket weer aanzetten voor de rest van het seizoen. 

Oeh. In mijn optiek aparte redenatie. Klinkt beetje krenterig. Heel klein beetje maar. :grin::stuck_out_tongue:

Je had verder al verleden week kunnen zien, via foxsports.nl → gids dat Feijenoord vandaag op 2 is. Via het forum lees ook jij regelmatig dat mensen vaak langer dan 15 min. op een pakket moeten wachten.

In het uiterste geval kun je kijken via het On demand kanaal vandaag. Morgen zal je F.s pakket het vast en zeker doen.

Reputatie 6
Badge +10

Oeh. In mijn optiek aparte redenatie. Klinkt beetje krenterig. Heel klein beetje maar. :grin::stuck_out_tongue:

Je had verder al verleden week kunnen zien, via foxsports.nl → gids dat Feijenoord vandaag op 2 is. Via het forum lees ook jij regelmatig dat mensen vaak langer dan 15 min. op een pakket moeten wachten.

In het uiterste geval kun je kijken via het On demand kanaal vandaag. Morgen zal je F.s pakket het vast en zeker doen.

Zit je nu de problemen aan mijn persoon te praten?

 

Wat is daar nu apart aan? Niemand gaat voor zijn lol naar ADO - RKC kijken om maar een voorbeeld te noemen. Dit kwam op dat moment mooi uit net zo na de winterstop.  Dat jij 365 dagen FOX Sports kunt kijken omdat jij KPN Compleet hebt, moet jij weten. KPN noemt dat tegenwoordig: Hussel. Ik hussel tijdens een zomer en winterstop mijn FOX Sports abo gewoon uit.

 

1: Omdat de competitie toch stil ligt.

2: Ik weiger te betalen voor matige docu's en herhalingen van 10 jaar geleden.

3: Er zijn zat mensen die dit doen.   

 

Ik heb inderdaad vorige week al gezien dat Feyenoord op kanaal 2 kwam. Maar aan jouw post te lezen, had ik afgelopen maandag de 20ste al mijn FOX Sports abo moeten aanzetten, om deze problemen voor te zijn...

 

En On Demand: ik ga geen losse wedstrijden bestellen. Wie geeft mij de garantie dat die order wel doorloopt? Er zijn zat mensen in het verleden die ook een losse wedstrijd hebben besteld, en die werkte ook niet. Plus met de VAR van tegenwoordig kan een wedstrijd nog uitlopen ook. Wedstrijd loopt uit, maar volgens de gids is de wedstrijd afgelopen en wordt de uitzending afgekapt. In het verleden toen FOX Sports de Superbowl nog niet live uitzond, kochten mensen ook een losse wedstrijd. Liep ook uit en werd afgekapt.

  

Plus 6 euro voor een losse wedstrijd vs 12,99 voor een abo staat niet tot de verhouding. Ik blijf vanavond wel op FOX Sport 1 hangen. Maar ik zal nu wel krenteriger en raar bezig he?

 

Reputatie 7
Badge +17

@ITVkijker AAH, Goed dat je hier een vraag stelt. Je wilt volgens mij heel graag de wedstrijd zien als ik kijk hoe vaak je contact hebt gehad met ons. Normaal gesproken, na bestellen, staat Fox Sports binnen 1 uur aan. Dit is bij jou niet het geval en ik vermoed dat hij pas vannacht om 12.00 uur wordt doorgevoerd. Tip voor het leven, Fox Sports altijd één dag van te voren aanzetten, dan hoeft je het zweet ook niet uit te breken. Wat mij betreft koop je voor deze ene keer de wedstrijd, dan vergoed ik die voor je. Hier heb ik je een privébericht over gestuurd. :D

We horen van elkaar.  

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Lisa 

Hier nog een klant ,die wil dat vast ook😀

Zie https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/geen-foxsport-na-aanzetten-i-488506

Reputatie 6
Badge +10

@ITVkijker AAH, Goed dat je hier een vraag stelt. Je wilt volgens mij heel graag de wedstrijd zien als ik kijk hoe vaak je contact hebt gehad met ons. Normaal gesproken, na bestellen, staat Fox Sports binnen 1 uur aan. Dit is bij jou niet het geval en ik vermoed dat hij pas vannacht om 12.00 uur wordt doorgevoerd. Tip voor het leven, Fox Sports altijd één dag van te voren aanzetten, dan hoeft je het zweet ook niet uit te breken. Wat mij betreft koop je voor deze ene keer de wedstrijd, dan vergoed ik die voor je. Hier heb ik je een privébericht over gestuurd. :D

We horen van elkaar.  

DM beantwoord. Maar er is meer aan de hand, lijkt een storing gaande.  Technische afdeling gaat er ook naar kijken.

Hoi, ITV kijker.

Vervelend dat je nog niet kunt kijken.

Je kunt evt m'n foxsports accountgegevens krijgen om te kijken?

https://live.foxsports.nl/live/

Reputatie 6
Badge +10

Hoi, ITV kijker.

Vervelend dat je nog niet kunt kijken.

Je kunt evt m'n foxsports accountgegevens krijgen om te kijken?

https://live.foxsports.nl/live/

Dankje, je vertrouwen in de mens is groot. :relaxed:

 

Maar kon gisteren kijken via de oplossing van Lisa.

Reageer