Vraag

FOX sports op Noodpakket

  • 5 December 2020
  • 6 reacties
  • 49 keer bekeken

Goedemiddag,

Wij hebben inmiddels al meer dan een jaar een noodpakket. Omdat wij al een abonnement hadden met Fox Sports konden Fox Sports 1 en 2 worden toegevoegd aan ons noodpakket.

Vandaag kregen wij een zender update en na deze update is op ons noodpakket FOX Sports verwijderd

Zou u  zo vriendelijk willen zijn om deze weer terug te zetten?

Alvast bedankt!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Mandy dk, welkom hier. 

Al een jaar dus, en nu ineens is na een update Fox verdwenen. Ik wil graag eens meekijken. Zou je jouw profiel willen voorzien van jouw gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan weet ik wanneer ik aan de slag kan. 

 

Hoi @Bart_Z

Yes al meer dan een jaar, helaas.

Mijn gegevens zijn inmiddels aangepast. Lukt het zo? 

Mvg  

Mandy 

Reputatie 7
Badge +20

Jouw postcode is helaas niet goed opgeslagen. Wil je die nogmaals toevoegen? Hoor ik het van je als je dat gedaan hebt. 

@Bart_Z 

Nu als t goed is wel.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie het inderdaad. Ik zie ook dat er gister veel contact is geweest en dat mijn collega gister intern actie heeft uitgezet om het weer terug te krijgen. Ik hoop dat het snel weer terug is.

Reputatie 7
Badge +24

Meer dan een jaar een noodpakket? Wat is er dan aan de hand? (of beter gezegd: aan de kabel)