Freeze / hapering op iTV

• 7 april 2014
  • 3 reacties
  • 2201 keer bekeken

Sinds een aantal dagen (wederom) last van freeze / hapering. 

Een aantal maanden geleden ook last van gehad en monteurs en kpn-ondergronds onder het huis geweest. Zie mijn eerdere topics. Ook diverse pm berichten met Joran(kpn gehad).

Op dit moment begint de klacht zich te herhalen, kan dit landelijk of regionaal zijn? Zou niet mogen kunnen dat er nu wederom monteurs o.i.d. langs moeten komen.

Reset etc. nog niet geholpen, zal dat nogmaals proberen vanavond.

Nee het is niet draadloos, maar bekabeld. Internet super, telefonie ook, alleen tv vertoont freeze en piepgeluid (alle zenders, geen specifieke zenders aan te wijzen)

Graag reactie van KPN (alweer!)

Ik begin toch wel te balen dat ik een hoop geld betaal en elke keer dit forum moet raadplegen voor storingen etc.    Telefonisch kan men alleen nazien op verbinding en monteurs sturen of men trekt de bekabeling in twijfel.

Andere ontvanger mag van mij ook wel....maar zal ook wel moeilijk zijn.

Groet P

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
@p_elands:

Een dergelijk probleem wordt uitgebreid behandeld in het onderwerp "Interactieve tv storing".

Hopelijk kom je daar verder mee!

Reputatie 7
Badge +28
Dag p_elands,

In tegenstelling tot de vorige storing kan ik op dit moment geen probleem achterhalen met de (DSL) lijn. Deze lijkt geheel stabiel en maakt op een goede snelheid verbinding.

Het signaal van Interactieve TV is tot eergisteren inderdaad ernstig verstoord geweest. Ik weet nog niet wat hier de oorzaak van is, maar het valt me wel op dat de verbinding sinds gisteren een stuk beter lijkt te functioneren. Ervaar je dit ook zo en is er iets aangepast of is dit spontaan?

Ik hoor het graag. Indien nodig start ik vervolgonderzoek op.

Met vriendelijke groet,

Joran

Reputatie 3
Badge +2
Vervelend dat je weer storingen ervaart!

Let wel dat gebruik van de Draadloze Verbindingset indien aanwezig ook oorzaak kan zijn!
@Joran mocht het erger worden of niet achterhalen zijn kan ik vanuit ITV koper ook verder kijken mits nodig

Met vriendelijke groet,

Reageer