Beantwoord

Garantie scherm iPhone

  • 10 July 2019
  • 3 reacties
  • 174 keer bekeken

Hallo,
Ik heb een refurbished iPhone 7 en mijn scherm is helemaal stuk. Hoe weet ik of ik hier nog garantie op heb? Stel ik heb dat, kan ik dan gewoon de winkel binnenlopen en dat gratis laten repareren?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 11 July 2019, 20:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Halo @Alix , als je die telefoon bij KPN hebt gekocht, kun je dat toestel bij KPN aanbieden onder overlegging van de aankoopbon waar ook de garantietermijn op staat.
Heb je dat toestel ergens anders gekocht geldt hetzelfde, zorgen dat je de aankoopbon erbij hebt om aanspraak te kunnen maken op eventuele garantie.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Alix, welkom hier.

Jan zegt dit goed. Wanneer je de iPhone bij ons hebt gekocht heb je 2 jaar garantie en kun je bij een KPN winkel terecht met je aankoopbon. Gratis wordt dit alleen gerepareerd als de schade niet door jouw toedoen is ontstaan. Dus geen zichtbare schade aan de buitenkant of vochtschade aan de binnenkant.

Vul ook je profiel aan met alle relevante gegevens mocht ik nog iets voor je moeten nakijken.
Reputatie 7
Badge +24
Alix, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.