Beantwoord

Gay Erotiek zenders

  • 24 February 2019
  • 18 reacties
  • 3958 keer bekeken

Ik lees dat het al eerder is gevraagd, maar waarom met alleen maar hetero de klanten bedienen, waarvan Meiden van de Wit wel heel hoog tokkie gehalte heeft, Graag goede gay/Bi zenders er bij. KPN klanten zijn niet alleen Hetero, Ja lesbisch gefriemel mag wel.....
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 25 February 2019, 14:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Tja, was er ooit bijna voor naar Ziggo gegaan.
Maar heb nu Videoland. Daar is een wisselend aanbod van 15 à 20 films op dat gebied.
Bovendien biedt Videoland nog veel meer (niet [alleen] op dat gebied).
Reputatie 7
Badge +30

Hoi Gay, welkom op het forum! Het klopt dat er in ons erotiekaanbod geen specifieke gayzender meer aanwezig is. Tot een paar jaar geleden hadden we XMO nog. Maar die is bij een van de jaarlijkse wijzigingen verwijderd. Verwijderen doen we over het algemeen als een zender niet populair genoeg blijkt. We hebben een, los, erotiek zenderpakket, maar ook daarin zit geen zender die zich toelegt op de LGBTQ-groep. Mensen zijn vaak niet geneigd om zich uit te spreken over hun wensen rondom erotische content, er heerst toch nog vaak een taboe. Maar signalen zoals deze nemen we zeker mee. Of er dan ook verandering in het aanbod gaat komen durf ik alleen niet te zeggen.

De tip van Peter om Videoland te nemen is in ieder geval een goede.

 

Edit, maart 2020:

Alsof de duvel ermee speelt. Vandaag, 2 maart '20, introduceert KPN een Gay erotiek pakket. Met X-MO en Men TV.

En Outtv is in het pluspakket beschikbaar. In HD.

 

Badge
Mee eens. Volop keus voor de hetero man/vrouw en zelfs de lesbische vrouwen kunnen mogelijk hun lol op maar voor de homo man niets. Ik stem voor het terugbrengen van XMO! Ziggo heeft het, waarom KPN dan niet!?!🤔
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor je feedback, Rob. Zoals gezegd, we nemen dit soort signalen mee. We wijzigen over het algemeen 1x per jaar onze zenders. XMO zit niet bij de zenderwijzigingen van dit jaar. Wellicht volgend jaar 🙂
Reputatie 5
Badge +6
nou vn mij mag het hoor af en toe een lekkere Gay movie is niet erg om te zien
Jammer dat het antwoord op de vraag waarom er geen bi/gay aanbod is op de diverse erotiek zenders telkens is "dat we het meenemen".
De pakketten zijn duur genoeg en ik vind het heel vreemd dat er soms op de diverse erotiek kanalen (tegelijkertijd!) vrouwen met elkaar bezig zijn. Zelfs gezien dat 1 van de twee dan een kunstpenis gebruikt!

Jammer dat xmo tv niet bij kpn te zien is . Waarom geen idee . Alle flauwekul zenders te zien zijn. En iets voor mannen niet. Waarom moeten er 3 tot 4 hetro zenders in 1 pakket . Tellen wij niet mee  dan . Dit is een schande voor de LGBT  gemeenschap . Als u wilt dat mensen gaan overstappen ga dan zo door . 

Waarom moet er trouwens per maand zoveel betaald worden voor een sex film . 

Pure geld wat in laadje moet komen.  Daarvoor word voor de mensen met een kleine beurs buiten gesloten . Of hoort volgens kpn de gewone man er niet meer bij . 

Onder andere daarom heb ik 't Videolandpakket. Hoewel daarin op dit moment het aanbod Gay Erotiek ook nog maar 6 films is. Dat wordt regelmatig vergeten om aan te vullen als er KIJKEN TOT datums verstrijken.

Als u wilt dat mensen gaan overstappen ga dan zo door .

Hoi naamgenoot @Johnny12 , zijn er providers waar het wat dit betreft beter is dan?

zijn er providers waar het wat dit betreft beter is dan?

Nee. Alleen bij Ziggo vind ik XMO.

Maar Ziggo is duurder dan KPN… Bij KPN is Out TV te krijgen met het pluspakket. Bij Ziggo is Out TV alleen in het Gay Erotiek pakket te krijgen samen met XMO. Ik vind bijna een tientje voor 2 zenders een beetje prijzig.

Alsof de duvel ermee speelt. Vandaag, 2 maart '20, introduceert KPN een Gay erotiek pakket. Met X-MO en Men TV.

En Outtv is in het pluspakket beschikbaar. In HD.

De zender xmo moet terug koom bij KPN  ik vind 9.95 permaand niet 

Vindt je het Pluspakket te

De zender xmo moet terug koom bij KPN  ik vind 9.95 permaand niet 

Dat is dan jammer. Het zat vroeger en zit nu ook in een extra pakket. Wat toen al € 9,95 kostte met één zender en nu met twee zenders € 9,99. Dus… (feitelijk goedkoper).
Weet je wat losse homo-erotische films kosten? Zowel om te huren als te kopen!

En ik vind ook dat
We gaan gezellig

@PeterG Inderdaad toch een mooie
Ik kijk er zelf niet

maar het is goed dat het er

Hallo, 

 

ik vind het erg jammer dat de erotiek zenders niet via de mobiel te bekijken zijn! Op geen enkele manier lukt mij dit! 

Klopt, @Interactieve-tvkijker . De platform eigenaren (Android-groep en Apple) staan erotiek niet toe via hun systemen.

Het kan alleen via de laptop met tv.kpn.com.

Teruglezend, het is nu maart 2023, stel ik vast dat er vrijwel niets veranderd is. Ik heb een korte tijd een erotiek pakket gekocht vanwege de gay content, maar het vervolgens gestopt vanwege de kwaliteit.

Het genoemde argument dat het zenderaanbod afhangt van de vraag snap ik. Maar de niet-hetero groep is per definitie klein, dus zou er een andere afweging gemaakt moeten worden. Zo kan ook een kleinere groep KPN-klanten kijken naar wat hen interesseert.

Ondertussen zie ik nog steeds heel veel erotiek aanbod voor de hetero man. Jammer dat KPN het beleid voor erotiek programma's niet aanpast...