Beantwoord

Gebruik KPN ITV in het V.K.

  • 1 February 2020
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Hoe zit het met gebruik van de KPN itv app / site in het V.K. ? Kan dat nu al niet meer? Sinds vandaag zijn ze er uit tenslotte.

Hier hoor ik niemand over. Wel veel vragen w.b. telefonie. Maar dat zal wel net zo'n uitzonderingsland worden als b.v. Zwitserland.

icon

Beste antwoord door wjb 1 February 2020, 10:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @PeterG ,

 

Ga er maar vanuit dat er tot 31 december 2020 helemaal niets wijzigt. 

 

Moderator Paul (van KPN) heeft hier op het forum geschreven dat er voorlopig niets verandert met betrekking tot de KPN-producten. In dat topic ging dat specifiek over mobiel bellen/internet, maar je kunt er gevoegelijk vanuit gaan dat dit voor alle KPN-producten geldt.  

 

Citaat: 

Ik kan je hier dan ook nog niets nieuws over melden... We moeten met z'n allen wachten wat het precies gaat betekenen. Het enige advies wat ik hierin kan geven is om het nieuws in de gaten te houden en zodra er daadwerkelijk knopen worden doorgehakt kan de balans worden opgemaakt. Áls er iets verandert m.b.t. roaming dan zullen we dat ongetwijfeld duidelijk naar buiten brengen.

https://forum.kpn.com/mobiel-internet-17/roaming-kpn-na-brexit-466735

 

Reputatie 7

Bron

Ook ten aanzien van televisie kijken binnen de EU gelden die afspraken.

Daarna zal het sowieso niet meer mogelijk zijn om in het Verenigd Koninkrijk via iTV televisie te kijken.

Reputatie 7
Badge +20

Wij zijn hier zelf net zo benieuwd als jullie wat er gaat gebeuren per 01-01-2021 :wink:

De onderhandelingen over het ‘hoe nu verder’ zijn nog niet gestart, het zal al met al nog wel een poosje duren voor er bekend is wat straks de relatie van het verenigd Koninkrijk zal zijn tot de EU. En wat dit gaat betekenen voor het gebruik van onze diensten aan de andere kant van het Kanaal. 

Het kijken van iTV online is echt alleen mogelijk binnen de EU, dus ik heb het idee dat het helemaal zal kloppen wat @wjb aangeeft. Ook in Zwitserland en Noorwegen is dit niet mogelijk.