Gebruik nu Terugkijken via de gids om nog eenvoudiger gemiste programma’s terug te kijken

• 23 januari 2017
  • 133 reacties
  • 16254 keer bekeken

Toon eerste bericht

133 reacties

@Vriesde

Klopt, dat is bij Ziggo inderdaad ook zo! Erg vreemd dat de telefonische KPN klantenservice niet op de hoogte is van de nieuwe ontwikkelingen? Hij was erg zeker, en bleef stellig. Het zou niet mogelijk zijn omdat RTL zelf zou bepalen of het programma gratis of betaald was. Ook had hij het over een termijn van 2 of 10 dagen.

Zijn alle programma's gratis terug te kijken, of zit daar nog wel onderscheid in?

Bedankt voor je reactie.
Reputatie 6
Badge +8
@PatrickTr,

Ik weet al waar het fout ging 😉 de medewerker heeft je verkeerd begrepen! De informatie die hij gaf gaat over programma gemist (uitzending gemist): https://www.kpn.com/televisie/voordelen/programma-gemist.htm

Daar kun je inderdaad 2 of 10 dagen terugkijken en zijn bepaalde content niet aanwezig of kost geld.

Met betrekking tot 'begin gemist' via de TV gids zijn de meeste programma's eigenlijk gewoon aan te klikken zoals je nu ook gewend bent bij Ziggo. Je mag alleen bij RTL en SBS niet zappen tijdens de reclames.
@vriesde,

Ja dan is het duidelijk! Ik denk dat de medewerker het niet wilde begrijpen, ik ben erg duidelijk geweest. En dan nog, zou er een lampje moeten branden als ik het over terug kijken via de gids heb? Ik denk niet dat hij op de hoogte is.

Ik kan met een gerust hart overstappen. Maar hoop in de toekomst de klantenservice niet nodig te hebben :8
Reputatie 6
Badge +8
@PatrickTr,

Ik kan je dit forum zeker adviseren als je hulp nodig hebt 🙂 hier komen ook KPN medewerkers langs die je uitstekend te woord staan en uitstekend helpen!

Als je nog vragen hebt horen we het wel 🙂
Reputatie 7
...Ik denk dat de medewerker het niet wilde begrijpen, ik ben erg duidelijk geweest. En dan nog, zou er een lampje moeten branden als ik het over terug kijken via de gids heb? Ik denk niet dat hij op de hoogte is...Veel van die "medewerkers" zijn helemaal geen medewerker van KPN en staan ook helemaal niet op de loonlijst van KPN. Veel van die "medewerkers" zijn gewoon callcenter medewerkers (werkstudenten). Die "medewerkers" weten net zoveel van het product van KPN als KPN ze verteld heeft of via informatie systemen ter beschikking stelt. Nu is het ontzettend moeilijk om deze "medewerkers" in een korte tijd (lees met lage kosten) voldoende kennis bij te brengen en voldoende gemotiveerd te krijgen om de klant (de klant van KPN dus) optimaal te ondersteunen. Het enige dat zij feitelijk tot hun beschikking hebben zijn moeilijk toegankelijke informatiesystemen waar de standaard dingen nog wel terug te vinden zijn maar verder...:(
Helaas is dit niet alleen bij KPN zo maar ook bij Ziggo, Bosch, T-Mobile, Philips, Microsoft enz. enz.
Reputatie 7
Badge +18
@avalon88: Ik zie het, specifiek bij Beaufort van donderdagavond. We kunnen Terugkijken niet voor alle programma's aanbieden maar als de herhaling het wel doet is er iets fout gegaan bij het opnemen. Excuses hiervoor!

@IvoSnackers: Bij Spike lijkt het inderdaad mis te gaan bij elk programma. Ik vermoed dat het sinds de opsplitsing van Spike/Nickelodeon mis gaat. Ik ga er achteraan!
Ik heb dit even getest, bjj mij doet ie het wel. Ik kan ze wel gewoon oproepen.
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb dit even getest, bjj mij doet ie het wel. Ik kan ze wel gewoon oproepen.

Klopt! Aan het eind van de middag was het weer opgelost 🙂
Reputatie 1
Dit werkt zo fijn! Nu nog via de (nieuwe) itv website deze mogelijkheid bieden..

Reageer