Geef je mening over: De Nieuwe TV Gids op KPN iTV website

  • 21 September 2020
  • 156 reacties
  • 7963 keer bekeken
Geef je mening over: De Nieuwe TV Gids op KPN iTV website
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Feedback gevraagd: Nieuwe TV Gids op KPN iTV website (tv.kpn.com)


De TV Gids is één van de kernfunctionaliteiten van de iTV website. Vanuit de TV Gids vind je de leukste zenders, series en programma's. Om nog beter in de Gids te kunnen zoeken hebben we een verbeterde versie ontwikkeld, we kunnen niet wachten om deze met jullie te delen! In deze vernieuwde gids kun je: meer kanalen tegelijk gebruiken, zie je in één oogopslag welke programma's er nu afspelen en je kunt eenvoudig filteren op (meerdere) zenders. And last but not least, hij is een stuk sneller :rocket:

De Interactieve TV website is te gebruiken op je laptop en desktop via Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox en Microsoft Edge. Voor Edge gebruikers: Vereiste versie voor de nieuwe TV Gids is Edge 80 of hoger

Nieuwsgierig? Neem gerust een kijkje op tv.kpn.com/tv-gids. Hier kun je kiezen om de nieuwe TV gids te gebruiken. Als je wilt kun je altijd weer teruggaan naar de huidige TV gids, maar we hopen natuurlijk dat dit niet het geval zal zijn.

Geef je mening! Komende tijd werken we er hard aan om de nieuwe TV Gids nog verder te verbeteren. In dit topic kun jij je feedback achter laten: Waar ben je tevreden over? Wat mis je nog? Wat kunnen we nog verbeteren? Het iTV Apps team kijkt mee in dit topic en zal ook reageren op jullie feedback.

Handig om te weten; we lezen jullie feedback, en nemen alles mee ter overweging voor het verder optimaliseren van de online iTV-gebruikerservaring. Het is echter voor het online iTV team onbegonnen werk om op elk stukje feedback inhoudelijk een reactie te geven. We reageren hier in het topic daar waar kan op jullie vragen en verbeterideeën. Bedankt voor het begrip. Have fun! :)

Geef hieronder je mening over de Nieuwe TV Gids op: KPN iTV website: tv.kpn.com.
Berichten over de nieuwe menu van je tv-ontvanger kun je hier kwijt: KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

156 reacties

Reputatie 7

Hoe kan je kiezen voor de horizontale TV gids?

Reputatie 7
Badge +16

Kan het zijn dat ik geen verschil zie? (Firefox 80.0.1 (64-bits))

Euh, er is niets veranderd???? In Firefox en Edge 85…. gekeken. Krijg het nog steeds alleen in kolommen.

 

wjb schrijft:

Hoe kan je kiezen voor de horizontale TV gids?

Die heb ik online nog nooit gevonden.

Reputatie 7
Badge +10

In Firefox 80.0.1 (64-bits) kan je niet scrollen.

In Microsoft Edge (85.0.564.51)(64-bit) kan dit wel.

Laptop 14inch, Windows 10 up-to-date

Reputatie 7
Badge +16

In Firefox 80.0.1 (64-bits) kan je niet scrollen.

In Microsoft Edge (85.0.564.51)(64-bit) kan dit wel.

Laptop 14inch, Windows 10, 10 up-to-date


Geen Windows hier.

Reputatie 7
Badge +16

In Chrome 85.0.4183.102 (Officiële build) (64-bits) werkt het ook niet.

Reputatie 7
Badge +22

Dat is gek, ik heb nog steeds de oude versie:

Safari: Versie 14.0 (15610.1.28.1.9, 15610)

Reputatie 7
Badge +7

Fijn om te zien dat jullie allemaal zo nieuwsgierig zijn! Het topic was alleen ietsjes sneller dan wij 😉 We doen nu de laatste checks voordat we de build live zetten, de verwachting is dat 'ie eind van de middag live staat.

 

Reputatie 7

Euh, er is niets veranderd???? In Firefox en Edge 85…. gekeken. Krijg het nog steeds alleen in kolommen.

 

wjb schrijft:

Hoe kan je kiezen voor de horizontale TV gids?

Die heb ik online nog nooit gevonden.

Dat is nu net de aanpassing die gedaan is maar als je niet voor die nieuwe horizontale gids kunt kiezen dan wordt het lastig feedback geven.

Reputatie 7
Badge +22

Chrome geeft bij mij ook de oude versie weer:

Google Chrome is up-to-date

Versie 85.0.4183.102 (Officiële build) (64-bits)

Reputatie 7
Badge +10

Fijn om te zien dat jullie allemaal zo nieuwsgierig zijn! Het topic was alleen ietsjes sneller dan wij 😉 We doen nu de laatste checks voordat we de build live zetten, de verwachting is dat 'ie eind van de middag live staat.

 

In dat geval neem ik een :coffee::joy: En neem er zelf ook 1 :grin:

Reputatie 7
Badge +22

Fijn om te zien dat jullie allemaal zo nieuwsgierig zijn! Het topic was alleen ietsjes sneller dan wij 😉 We doen nu de laatste checks voordat we de build live zetten, de verwachting is dat 'ie eind van de middag live staat.

:rofl: Ik dacht al, dit gaat natuurlijk niet werken. Trouwens @TV Apps Team wat leuk dat jullie op het Forum zijn! Welkom! :thumbsup_tone2:

Reputatie 7
Badge +22

Fijn om te zien dat jullie allemaal zo nieuwsgierig zijn! Het topic was alleen ietsjes sneller dan wij 😉 We doen nu de laatste checks voordat we de build live zetten, de verwachting is dat 'ie eind van de middag live staat.

@Nadia houd van snel werken jongens! Ze vat de koe nou eenmaal bij de hoorns! :smile::stuck_out_tongue_winking_eye:

@Anneke-Anna

Huh! :unamused: Hier juist anders om ZONDER MUIS:

In Firefox 80.0.1 (64-bits) kan ik prima scrollen zonder muis.

In Microsoft Edge (85.0.564.51)(64-bit) kan dit (hier) NIET zonder muis met scrollwiel.

MET muis geen enkel probleem in alle browsers.

Reputatie 7

In Firefox 80.0.1 (64-bits) kan je prima scrollen.

Zijn er scrollbars zichtbaar dan in Firefox?

Reputatie 7
Badge +10

 

In Firefox 80.0.1 (64-bits) kan je prima scrollen.

Zijn er scrollbars zichtbaar dan in Firefox?

Zijn zichtbaar in Firefox, in de gids kan ik niet naar boven en beneden scrollen. 
Laptop is nieuw, maar up-to-date, kan zijn dat ik iets over het hoofd zie. 

Reputatie 7
Badge +16

 

In Firefox 80.0.1 (64-bits) kan je prima scrollen.

Zijn er scrollbars zichtbaar dan in Firefox?


Nee, je kan wel op de kolom van de zender staan en dan scrollen met je muiswiel (de andere zenders scrollen niet mee).

Reputatie 7
Badge +10

@Anneke-Anna

Huh! :unamused: Hier juist anders om ZONDER MUIS:

In Firefox 80.0.1 (64-bits) kan ik prima scrollen zonder muis.

In Microsoft Edge (85.0.564.51)(64-bit) kan dit (hier) NIET zonder muis met scrollwiel.

MET muis geen enkel probleem in alle browsers.


 

Hier ook muis, ik wacht de update ff af en kijk dan later weer ff. Dan zal er hier wellicht iets niet goed staan oid

Reputatie 7
Badge +22

 

In Firefox 80.0.1 (64-bits) kan je prima scrollen.

Zijn er scrollbars zichtbaar dan in Firefox?

Ik werk met Safari, bij mij zijn ze niet zichtbaar, maar de nieuwe gids komt later (na de middag) pas live. Maar ik kan wel scrollen.

Reputatie 7
Badge +10

Moet er ff bij vermelden dat ik niet eerder via de laptop heb gekeken, dus niet op de hoogte ben hoe het er eerst uit zag. Keek altijd via de app/chromecast/tv

Reputatie 7
Badge +22

Moet er ff bij vermelden dat ik niet eerder via de laptop heb gekeken, dus niet op de hoogte ben hoe het er eerst uit zag. Keek altijd via de app/chromecast/tv

Geef niks, maar die afbeeldingen van de tv gids die ik heb geplaatst hebben we al een poosje. :wink:

Reputatie 7
Badge +16

Moet er ff bij vermelden dat ik niet eerder via de laptop heb gekeken, dus niet op de hoogte ben hoe het er eerst uit zag. Keek altijd via de app/chromecast/tv


De nieuwe gids is nog niet uitgerold dus je kan vandaag mooi vergelijken

Reputatie 7

In Firefox 80.0.1 (64-bits) kan je prima scrollen.

Zijn er scrollbars zichtbaar dan in Firefox?

Nee, je kan wel op de kolom van de zender staan en dan scrollen met je muiswiel (de andere zenders scrollen niet mee).

Ik weet dat je kunt scrollen met je muiswiel waarbij de andere zenders wat later volgen.

Uit het bericht van @PeterG lees ik juist dat dat in Firefox zonder muiswiel kan en dan moeten er, zoals @Anneke-Anna ook aangeeft, dus wel scrollbars zichtbaar zijn.

Reputatie 7
Badge +10

Edge 

 

 Firefox 

 

Reputatie 7
Badge +22

@Anneke-Anna Ik zie dat LIVE niet eens bij jou in de kaders staan, ik heb dat bij mij ook, maar net na een refresh staat LIVE wel tussen de kaders: 

Hopelijk wordt dat probleem ook opgelost in de nieuwe TV Gids versie.