Beantwoord

geen actieve zender in lijst melding

  • 11 June 2021
  • 6 reacties
  • 226 keer bekeken

Ik krijg elke keer de melding "geen actieve zender in lijst ga naar menu op deze te wijzigen". maar als ik op menu druk gebeurt er niks. Ook al vaak genoeg op nieuw opgestart en ook resetten naar fabrieksĀ instelling. gedaan maar nog steeds het zelfde probleem.

Ook al op dit forum gezocht maar daar ben ik niet wijzer van geworden.

Ā 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 June 2021, 20:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @Huisman1995Ā . Welkom op het forum.

Weet je zeker dat deze melding van onze itv tuner komt? Of staat je tv op het verkeerde (HDMI) kanaal?Ā 

Heb je ook al geprobeerd om de tuner even uit en weer aan te zetten?

Hey @Erwin_Ā 

Ik heb inmiddels alweer beeld. Heel vreemd allemaal.

Ik vermoed dat de tv op de verkeerde 'bronā€™ stond, @Huisman1995Ā .. De melding die kreeg komt hoogstwaarschijnlijk niet van onze tuner maar van de tv zelf.

Mocht het weer gebeuren is mijn advies om even te zoeken naar de source knop op je afstandsbediening.Ā 

@Erwin_Ā  ben er ondertussen achter gekomen. Dat ik op de modum software verwijderen. Dan start die op nieuw op. Na dat opstarten krijg ik wel beeld. Maar dan vraagt geeft die aan dat die een update wil doen.Ā  Als ik die update ga doen. Dan krijg ik elke keer de melding. Dat er geen actieve zender in de lijst is.

De TV-ontvanger (modem is dat witte ding met al die lampjes) hoef je zelden te resetten. Een herstart is vaak al voldoende.

@Huisman1995Ā . Het klinkt een beetjes alsof jouw tuner in een soort loop zit. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?