Beantwoord

geen actieve zenders

  • 29 May 2020
  • 4 reacties
  • 2910 keer bekeken

Goedemorgen,

sinds gisteravond kunnen wij geen tv meer kijken. Na de melding 307 krijgen wij de melding ‘geen actieve zenders in lijst’ te zien. Zowel de tv ontvanger (Arris vip 5202) als modem en aantal keer opnieuw opgestart. Niets lijkt te werken.

klantenservice van kpn is op geen enkele manier telefonisch te bereiken. Op welke manier we ook proberen, we worden telkens terug geleid naar de site om elke keer weer het zelfde te proberen om

het op te lossen. Maar wat als dat niet lukt…..?

icon

Beste antwoord door An3ja 29 May 2020, 10:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Doe een harde (volledige) reset, als ook dat niet help, bel dan KPN. 

Zie https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-ontvanger-resetten-176511

En doe: 1) Tv-ontvanger resetten via het menu van de tv-ontvanger:) 

Ik hoor graag of het gelukt is. 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @An3ja, welkom op het forum! Deze melding is niet een melding van onze ontvanger. Ik vermoed dan ook dat je op het verkeerde invoer kanaal zit. Dit kun je aanpassen met de knop op de afstandsbediening met het icoon van het vierkantje met een pijltje erin. Elke keer dat je hierop drukt ga je naar een ander invoerkanaal. Zorg dat je tv ontvanger aan staat (groen lampjes) en probeer de knop tot je beeld ziet.

 

Mocht dit niet helpen, en de reset die Joop linkt ook niet, vul dan je forumprofiel in, dan gaan we verder kijken.

Beste Joop en Erik,

beide hebben we al geprobeerd en werkt niet.

inmiddels telefonisch contact gehad met KPN en er wordt een nieuwe ontvanger opgestuurd. Hopelijk is daarmee het probleem opgelost

Reputatie 7
Badge +30

Jammer dat beide niet werkte, Anja. Goed om te horen dat er al verdere actie is ondernomen. Dan ga ik ervan uit dat het met de nieuwe dan opgelost zal zijn. Mocht het onverhoopt niet zo zijn, laat het vooral weten :)