Beantwoord

Geen afstandsbediening ontvangen

• 12 juli 2018
  • 3 reacties
  • 98 keer bekeken

Hallo, wij hebben een welkomst en installatie pakket ontvangen, maar de afstandsbediening ontbreekt?
icon

Beste antwoord door Vikash 16 juli 2018, 09:48

Bedankt voor het invullen van jouw gegevens. Ik heb zojuist een afstandsbediening naar je verstuurt. Je ontvangt een bevestiging per sms hiervan. Binnen 2 werkdagen komt het pakket bij je door de brievenbus. Het is een postzending dus je hoeft er niet voor thuis te blijven.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedemorgen Eelke en welkom op het forum.

Wat vreemd dat er geen afstandsbediening in het installatie pakket zat, wel zo handig als je straks tv wil gaan kijken 😁

Ik zal de afstandsbediening alsnog naar jou toesturen. Zou je willen reageren op mijn privébericht en jouw KPN Forum profiel(Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators)willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag!
Ok dank! Ja wij openden het pakket en er ontbrak iets. Erg vreemd! Bij de installatie spullen ontbreekt ook de glasvezel kabel. Maar de monteur komt as dinsdag en neemt er dan een mee heb ik begrepen. Ik zal de gegevens invullen. Groet
Reputatie 7
Badge +17
Bedankt voor het invullen van jouw gegevens. Ik heb zojuist een afstandsbediening naar je verstuurt. Je ontvangt een bevestiging per sms hiervan. Binnen 2 werkdagen komt het pakket bij je door de brievenbus. Het is een postzending dus je hoeft er niet voor thuis te blijven.

Reageer