Beantwoord

Geen apparatuur ontangen

  • 21 January 2019
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Lijn inmiddels actief, maar geen appartuur ontvangen. Vreemd smoesje dat het adres niet zou bestaan.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 22 January 2019, 11:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @P.v.Melis . Welkom op het forum.
Ik snap het nog niet helemaal. Wie heeft er gezegd dat het adres niet bestaat? Ik neem aan dat we het over een installatiepakket hebben? Heb je daar al over gebeld? Is er iets in gang gezet? Wat staat er in de bevestigingsbrief? Hier wordt een leverdatum van het signaal genoemd, als het goed is. Zo niet zou je dan je profiel kunnen aanvullen en mij hier een seintje geven? Dat kan hier:
https://forum.kpn.com/settings/profile
Ik heb niks meer vernomen. Is het ondertussen opgelost? Voorlopig ga ik daar van uit. Zo niet, laat het weten!

Nieuw abonnement afgesloten. Geen nieuwe apparatuur ontvangen. Wel een retourlabel? Krijg ik die apparatuur nog of kan ik de retour label verscheuren.

Reputatie 7
Badge +20

Nieuw abonnement afgesloten. Geen nieuwe apparatuur ontvangen. Wel een retourlabel? Krijg ik die apparatuur nog of kan ik de retour label verscheuren.

 

Je had beter een nieuwe eigen topic kunnen maken.

Deze is al meer dan 4 jaar oud.

 

Je kan het beste 0800-0402 bellen (gratis)

De bestelling kan je hier volgen.