Beantwoord

Geen beeld bij tv kijken op mijn laptop

• 10 april 2017
  • 6 reacties
  • 632 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Hallo allemaal
Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik krijg geen beeld bij tv kijken op mijn laptop.

Nu moet ik zeggen dat dit nieuw voor mij is dus ik ga ervan uit dat ik iets miet goed doe. Dit is wat ik zie en meer ook niet.
Wie vertelt mij wat ik fout doe ?
Groeten
Peter.

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Paul_ 13 april 2017, 11:32

Hoi Peter, goed dat je het meldt! Andere Peter geeft al wat goede tips en ook de huidige beperkingen. Als ik het zo zie gebruik je Chome als browser. Dat is prima. Robin geeft denk ik de tip die je nu het beste kan opvolgen. Als ik het zo zie gebruik je Chome als browser. Dat is prima. Als dus op dat schildje(rechtsboven in de adresbalk) klikt dan heb je de optie "toestaan" of iets wat daar op lijkt. Wil je dat proberen? Ik ben benieuwd.
Is het inmiddels gelukt @petersteinmeije? Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Het werkt niet vlekkeloos.
Op een Macbook werkt het alleen in Safari; je moet daarin dan wel Silverlight toestaan.
https://forum.kpn.com/itv-icm-macbook-air-11/itv-icm-macbook-air-431839

... en ook dit door mij geopende topic:
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/opnames-kijken-edge-niet-mogelijk-firefox-werkt-momenteel-helemaal-niet-431674
Reputatie 3
Badge
Hallo Peter G

Ik heb één van jouw links geopend en als ik de commentaren zo lees is het systeem gewoon nog niet goed.en wordt het een kwestie van afwachten. Ik doe niets fout.

Is dat een redelijke samenvatting ? Trouwens ik heb in het verleden ( twee jaar geleden ) dit allemaal ook eens geprobeerd en had toen hetzelfde probleem.
Bedankt voor jouw reactie.

Peter.
Reputatie 7
In Windows 8, 8.1 en 10 kun je nog het best de Windows interactieve tv app gebruiken.
Op een Macbook Safari met Silverlight (al begijp ik dat Mac/Apple liefhebbers uiteraard liever niet Silverlight hebben)
Met Android en iOS apparaten werkt het prima i.c.m. de app (zo begrijp ik want heb zelf alleen een Windows laptop)

Het is werkend te krijgen, maar met moeite vaak.
Maar je samenvatting komt redelijk overeen met de werkelijkheid.
Reputatie 7
Badge +30
Je moet even op dat schildje drukken in de (gele) adresbalk. Als je die aanklikt kan je "onveilige scripts" laden
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Peter, goed dat je het meldt! Andere Peter geeft al wat goede tips en ook de huidige beperkingen. Als ik het zo zie gebruik je Chome als browser. Dat is prima. Robin geeft denk ik de tip die je nu het beste kan opvolgen. Als ik het zo zie gebruik je Chome als browser. Dat is prima. Als dus op dat schildje(rechtsboven in de adresbalk) klikt dan heb je de optie "toestaan" of iets wat daar op lijkt. Wil je dat proberen? Ik ben benieuwd.
Reputatie 7
Badge +24
Is het inmiddels gelukt @petersteinmeije? Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag!

Reageer