Beantwoord

Geen beeld en geluid met iTV-ontvanger

  • 3 January 2019
  • 6 reacties
  • 140 keer bekeken

Ik heb ook geen beeld en geluid,ik heb diverse keren opnieuw opgestart,maar het helpt niks.Ik heb het volgende probleem,aan de achterkant van de tv ontvanger zouden een groen en oranje lampje moeten flikkeren,maar dat doen ze niet.Zou dat het probleem kunnen zijn dat geen beeld en geluid meer heb.En wat zou het probleem kunnen zijn en hoe kan ik dat oplossen??

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door RStortelers 7 January 2019, 16:53

Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb op 1 van de 2 ontvangers geen beeld en geluid meer.Nu heb ik diverse keren de ontvanger opnieuw opgestart,maar het probleem is niet verholpen.Nu kijk ik toevallig aan de achterkant van de ontvanger en nu zie ik aan de achterkant dat het groene en oranje lampje niet meer flikkeren.Kan dit toevallig de oorzaak zijn en wat kan ik hier aan doen.

*Admin: topic samengevoegd
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Rstortelers, Een groen en oranje lampje achterop de tv- ontvanger zegt mij niets. Bedoel je niet het modem? Je zou een foto kunnen maken van de lampjes, zodat ik weet wat je bedoeld. Een reset van je tv-ontvanger kan helpen. In dit topic leggen we uit hoe je dit doet. Hopelijk zorgt een reset van de ontvanger ervoor dat je weer beeld en geluid hebt. Zo niet, zou je dan willen uitleggen hoe jouw tv-ontvanger is verbonden met het modem? D.m.v. een draadloze verbindingsadapter of heb je de ontvanger rechtstreeks op het modem aangesloten met het modem?
Hallo Marina,het klopt niet wat ik zei.Er zitten inderdaad geen lampjes aan de achterkant van de Tv ontvanger.En ik heb eerst een rechtstreekse verbinding tussen de tv ontvanger en de experiabox aangesloten en daarna het met een draadloze verbindingsset geprobeerd maar allebei helpen niks.Ik heb diverse malen herstart en gereset maar geen beeld.Er komt vandaag nog een monteur om hier naar te laten kijken,hopelijk weet hij wat het probleem is.Het is vreemd dat er 1 wel doet en 1 niet,het ligt niet aan de hdmi kabel of tv want ik heb de tv ontvangers omgewisseld maar het helpt niet
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @RStortelers, Wat fijn dat er een monteur bij je langs is geweest. Hoe is het afgelopen? Ik ben benieuwd waarom één ontvanger niet werkte, maar de andere wel.
Hallo Marina,hij heeft de experiabox vervangen omdat het een ouder type was en hij heeft de defecte tv ontvanger vervangen en nu werkt alles weer.Volgens de monteur was die ontvanger defect
Reputatie 7
Badge +19
Goed om te lezen dat alles weer werkt 😃 Als je in de toekomst weer eens een vraag hebt, dan zie ik je graag terug op het forum 🙂

Reageer