Beantwoord

Geen beeld en haperend geluid

• 18 november 2018
  • 94 reacties
  • 1744 keer bekeken

Televisie hapert de laatste 15, er staan op de site dat er geen storing in de buurt is wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Marcia_ 19 november 2018, 08:26

Goedemorgen beste mensen, zoals jullie hopelijk gemerkt hebben is de storing verholpen. Ik heb alle berichten op het forum over dit onderwerp samengevoegd, dus mocht je je eigen topic zoeken, zal deze hier tussen staan. Alle meldingen over onze communicatie nemen we zeker ter harte en heb ik intern doorgegeven. Gelukkig duurde het niet lang voordat het opgelost was, al kan ik me voorstellen dat je flink baalt als je op zondagavond met de benen omhoog zit en je kunt geen televisie kijken..Mocht je toch nog merken dat je zenders nog niet goed werken, laat het vooral hier weten!
Bekijk origineel

94 reacties

hij hapert al 15 minuten
tv is waardeloos internet is al helemaal slecht zo'n spijtvan abonnement kpn. geen dag zonder ellende
Wij hebben last van hetzelfde probleem, ook zo'n 15 min.
Misschien toch een storing?
bij ons ook last van dus lijkt wel een storing!
wifi valt laatste dagen ook steeds weg
Reputatie 7
Geen enkele zender werkt hier normaal. Er lijkt me een landelijke storing. Hier postcode 2103.
Hier postcode 2064
TV hapert opeens en beeld blijft hangen. Zowel router als tvbox gereset maar werkt niet. Kabels zijn goed aangesloten. Probleem speelt bij beide tvboxen in huis.
Wat kan ik doen?
Ik heb sinds een half uur last van haperend beeld en geluid bij interactieve tv. Geprobeerd contant met jullie op te nemen via de service tool, telefoon en chat maar wordt er continu uitgegooid. Wat nu?
Om een storing te melden dat er totaal gee televisie ontvangst is wil ik dit graag melden.
Waarom wordt dit onmogelijk gemaakt?
Ook hier (Amsterdam) zelfde storing, zowel HD als SD.
Hier ook last van. Postcode 1962. Klantenservice niet bereikbaar
Waarschijnlijk toch landelijk hier ook postcode 1945
Postcode 1541 heeft het zelfde. Klantenservice niet te bereiken.
Hier Haarlem, 2011, ook, beeld en geluid stotteren. Zit kennelijk bij KPN. (Of Sinterklaas)
hier ook al last van maar internet doet het wel gewoon bij ons
hij hapert al 15 minutenhier in adam ook , waar zit jij
Kan iemand aub helpen, uit het niets ging de tv haperen en werd het beeld zwart
ze zijn gehaked of er is een huisje kapot
wat een sukkels. Dat dit landsbreed mogelijk is in een keer!!!
hier helaas ook, postcode 1902. probeer opstarten van de ontvanger maar die is nu al een half uur op maar 20%, dus dat wordt maar vroeg slapen 😞
1383 ook
Ik heb net contact gehad met de Klantenservice. er is een landelijke storing. Ze zijn er mee bezig
Schotel aanschaffen
😖
Is er bij KPN een storing??? Ik heb de klantenservice gebeld maar dan krijg ik een ingesprek toon. Ik heb slecht tot geen beeld.
Lijkt wel of internet te traag is voor HD tv nu !072NK

Reageer