Beantwoord

Geen beeld/geluid meer iTV ontvanger

  • 28 May 2019
  • 5 reacties
  • 173 keer bekeken

Reputatie 2
Plotseling hebben we geen beeld / geluid meer via de iTV ontvanger.
Op radio stand geeft hij wel het geluid nog via de optische uitgang naar mij versterker, niet naar de TV via HDMI. Radio beeld zie ik ook niet op TV. Op TV stand ook geen geluid naar mijn versterker
Bij uit/aan zetten mbv adapter zie ik wel dat hij het opstarten laat zien op TV. Maar als hij op de zender komt zie (en hoor) ik niets meer.

Ontvanger stuk?

gr

FCoo
icon

Beste antwoord door FC-AVE 30 May 2019, 09:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @FC-AVE, sorry voor de late reactie! Begrijp ik goed dat je geen beeld én geen geluid hebt? Heb je je tv-ontvanger al eens gereset? En wil je eens kijken of alle stekkers en kabels er goed in zitten?

Als je hem dus op 811 (Q-Music) hebt staan, hoor je wel geluid uit de versterker, maar niet uit de tv en als je 'm op 1 hebt staan, hoor je helemaal niets? Heel vreemd. Heb je de mogelijkheid om naast het resetten een andere HDMI-kabel te testen?
Reputatie 2
Zoals gezegd kreeg ik wel beeld tijdens het resetten van de ontvanger totdat een zender moet verschijnen. HDMI kabel werkt dus gewoon.
Ik heb de TV vervolgens uit/aam gezet (Samsung) en nu doet alles het weer.
Kan het met de bandbreedte van internet te maken hebben? Ik hen net 10Mb
Reputatie 7
Badge +30
Ik realiseerde me dat het een domme vraag was, nadat ik op 'enter' had gedrukt 😉.Je komt dus ook niet meer in het menu, begrijp ik? Dan kunnen we ook niet zoveel testen, ben ik bang. Of het met de bandbreedte te maken heeft, weet ik eerlijk gezegd niet. Ik ga het wel uit laten zoeken door het aanmaken van een ticket naar de technische collega's. Kan je onder persoonlijke opmerkingen in je profiel jouw 06-nummer vermelden? Dan kunnen we op die manier contact met je opnemen.
@Marcia_
Volgens mij vermeld TS dat alles weer werkt 😉 Zie bericht voor/boven de jouwe. 😁

FC-AVE
Die 10 Mb/s zullen niet van invloed zijn op de hdmi verbinding.
Reputatie 7
Badge +30
Goed, ik ga een kop koffie halen. Bedankt Peter! @FC-AVE mocht het nog eens niet werken.. 😉, laat het dan gerust hier nog eens weten.