Beantwoord

Geen beeld meer op de TV

  • 11 January 2019
  • 3 reacties
  • 272 keer bekeken

Goeiedag we hebben sinds gisteren geen beeld meer alleen kpn zou stoppen met een bepaalde tv kastje alleen we weten niet wanneer dat is en of het al is ingegaan

als u kan helpen hoor ik het


groeten.
icon

Beste antwoord door Susan_ 13 January 2019, 11:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen damianpoppe, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je kastje niet meer werkt, kan het zijn dat je abonnement is afgelopen of de diensten niet meer aangeboden worden. Dat eerste kan zijn met Digitenne of Interactieve Televisie. Dat tweede is aan de gang met Digitenne, met de overgang naar de nieuwe tv-ontvangers en HD zenders. Kan je aangeven wat bij jou het geval is, welke diensten neem je af en ervaar je dit probleem mee?

Zou je daarnaast jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Dan ga ik het een en ander voor je uitzoeken!
Staat je TV nog op de ingang waar de ontvanger in zit?

Er is nu nergens uitschakeling van dvb-t geweest. Pas weer 12 februari Gelderland en Flevoland. En 24 februari Friesland. Daar is dan een nieuw DIGITENNE kastje nodig.

Als je aangeeft of het Digitenne of Interactieve TV betreft kunnen we je (beter) helpen.
Reputatie 7
Badge +21
@damianpoppe, ik heb helaas geen reactie meer gezien. Kunnen we hier nog verder bij helpen?

Reageer