Beantwoord

geen beeld netflix

  • 25 June 2020
  • 7 reacties
  • 59 keer bekeken

goedemorgen, sinds een maand moet ik om de dag mijn kastje opnieuw resetten omdat ik wel geluid heb bij netflix maar geen beeld. Ik lees dat dat een veel voorkomend probleem is. Alle aangegeven oplossingen van dit forum heb ik geprobeerd. Het kastje van boven werkt wel gewoon op de tv van beneden dus het ligt niet aan de tv, ook niet aan de kabels. Via apps, via films en via kanaal 200 blijven de klachten hetzelfde. Graag ontvang ik een nieuw kastje. Mvg, Angela. 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 30 June 2020, 14:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @Angie2 . Is er een verschil tussen het kastje boven en die beneden? Of zijn het tuners van hetzelfde type?

Ze zijn beide hetzelfde type. 

@Angie2 : Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?

 

Mijn profiel is aangevuld met mijn personlijke gegevens. 

Hoi @Angie2 . Leuk je even gesproken te hebben.

Laat je mij via een privéberichtje weten wat het serienummer is van de betreffende tuner? Morgen zorg ik dat jij een nieuwe krijgt ;-)

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Het probleem is opgelost dankzij jouw hulp. Dank daarvoor.