Beantwoord

Geen beeld op de TV

  • 18 March 2019
  • 9 reacties
  • 316 keer bekeken

De tv staat weer op blauw beeld en het zwarten kastje naast de tv die staat op nummer 1 en alles ik veder wil kijken dan zie ik op het zwarten kastje naast de tv REC

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 18 March 2019, 09:21

Bekijk origineel

9 reacties

Ik snap niet waarom dat de tv op blauw beeld staat en het zwarten karsje naar de tv die op REC ik druk op
de knap links onder van de tv afstanbedingen en dan zie ik 0 Av
1 Ext-1
2 Ext-2
3 Ext-3
4Hdmi1
5Hdim2 staan
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Petra84. Wat vervelend dat het probleem weer terug is. Het lijkt erop dat de televisie op de verkeerde invoerkanaal staat. Heb je dit al geprobeerd om te wijzigen? Dit doe je met de source-knop.Hieronder zie je voorbeelden.


Wacht elke keer 10 seconden voordat het beeld verspringt. Bij het juiste input kanaal verschijnt het Interactieve TV menu of live tv.

Ik hoor graag van je of dit het probleem verhelpt.
Blauw beeld met tv en het zwarten kastje naast de tv blijft oo REC staan
P
Blauw beeld met tv en het zwarten kastje naast de tv blijft op REC staan
Wat moet ik doen om weer gewoon tv terug te krijgen zonder blauw beeld en zonder REC op het zwartje kast naast de tv
Reputatie 5
Badge +4
@petra 84 Na een jaar nog steeds dat probleem?? Of nu weer??
Haal de ontvanger een paar minuten van de stroom, stekker uit het stopcontact halen, achterop zit ook een schakelaar!
Nadat je de ontvanger weer hebt aagezet kan het even duren voordat de ontvanger volledig is opgestart (programmalijst, opgeslagen programma's etc.).
Geef daarna WEL even door of het is opgelost!!☺️
Reputatie 5
Badge +4
@petra 84 Gewoon de ontvanger een paar minuten van de stroom halen, zie mijn 'andere' bericht!
Reputatie 7
Badge +21
Heb je al geprobeerd om het invoerkanaal te wijzigen. Als dit het probleem niet verhelpt kan je het beste de tv-ontvanger resetten. Op deze pagina kan je bekijken hoe je de tv-ontvanger reset. Mocht dit het probleem ook niet verhelpen, dan zou ik je willen vragen om een foto te maken van het beeld en in dit topic te delen.
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer