Beantwoord

Geen beeld op tv

  • 24 januari 2019
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Ik heb geen beeld, alles aan en uit gezet, maar blijft, boven wel beeld, wat kan er aan de hand zijn?
icon

Beste antwoord door Henk2304 25 januari 2019, 14:20

Staat de tv wel ingesteld op de juiste bron (HDMI-poort)? Dat kun je wijzigen door de knop links onderop de KPN afstandsbediening of met die van de tv zelf.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Inge, welkom hier. Wat zie je precies op je scherm? Hoe is de ontvanger aangesloten op de Experiabox? Rechtstreeks met een kabel of met de witte draadloze adapters in het stopcontact?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Staat de tv wel ingesteld op de juiste bron (HDMI-poort)? Dat kun je wijzigen door de knop links onderop de KPN afstandsbediening of met die van de tv zelf.

Reageer