Beantwoord

Geen beeld op TV meer: Resolutie niet ondersteund / Geen signaal

  • 3 March 2021
  • 2 reacties
  • 1206 keer bekeken

Wij hebben een Samsung TV (Serif) maar die valt sinds een week of twee om de haverklap uit. Ik krijg twee verschillende meldingen: (1) Geen signaal HDMI of (2) HDMI Resolutie niet ondersteund. Het beeld valt dan weg, keert soms terug maar het komt ook voor dat foutmelding in beeld blijft. Opnieuw opstarten van de (4k) TV ontvanger (stekker erin en uit) helpt niet. Aanpassen resolutie op de TV (van automatisch naar bijv 1080) helpt niet. Ik weet echt niet waar ik het moet zoeken. Iemand een idee? 

icon

Beste antwoord door EmielvdB 4 March 2021, 11:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Probeer het eens door de TV een tijdje spanningsloos te laten.

 

Mocht het daarna nog niet verholpen zijn zou ik Samsung benaderen, ik denk dat de fout in de TV zit en niet in de KPN verbinding.

Probeer het eens door de TV een tijdje spanningsloos te laten.

 

Mocht het daarna nog niet verholpen zijn zou ik Samsung benaderen, ik denk dat de fout in de TV zit en niet in de KPN verbinding.

 

Wat een grap. Het lag dus slechts aan de HDMI kabel zelf. Met een andere kabel was het beeld meteen terug. Fout zat dus wel in TV Maurice. Dank voor je reactie.