Beantwoord

Geen beeld via ontvanger (hdmi ingang stuk?)

  • 20 April 2019
  • 2 reacties
  • 174 keer bekeken

Hallo,

(Titel van de post ging fout; moet 'geen beeld' zijn)

Sinds vandaag hebben wij geen beeld meer op onze televisie, ondanks dat de ontvanger het nog prima doet. Er is namelijk wel geluid te horen op de verschillende zenders, dat loopt via de kabel direct tussen de ontvanger en de stereo-installatie. Waarschijnlijk is dus de HDMI ingang van de ontvanger stuk. Dit vermoeden wordt versterkt door het feit dat ik inmiddels met 3 HDMI kabels en 3 apparaten (andere tv en een laptop) heb geprobeerd om beeld te krijgen, maar tevergeefs. Die kabels geven overigens wel beeld met andere apparaten, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Is het mogelijk om een monteur hier naar te laten kijken? Want ik weet zo verder ook niet waar het dan aan ligt. Wel gek dat dit zo plotseling ermee ophoudt.. De ontvanger is van het merk Arris.

Admin: op verzoek titel van je bericht aangepast
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 1 May 2019, 13:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @VincentD60, welkom! Sorry voor de late reactie 😞. Ik kon geen nieuwe ontvanger aanvragen voor je, maar ik heb wel een ticket aangemaakt. Dit gaat naar een afdeling die kijkt of alles aan onze kant in orde is. Ik heb jouw verhaal erbij gezet, dus ik verwacht dat zij gewoon een nieuwe ontvanger toe sturen. Ze nemen sowieso binnen 5 werkdagen contact met je op. Laat je nog even weten wat eruit gekomen is?
Reputatie 7
Badge +25
Ik zie dat de nieuwe tv-ontvanger onderweg is @VincentD60. Ik neem aan dat dat de oplossing biedt, maar laat het hier vooral weten indien er nog problemen zijn.