Beantwoord

Geen connectie meer met tv boven

• 11 december 2018
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik kan al meer dan een week geen tv boven kijken. Elke keer een ander persoon van de klantenservice aan de lijn die mij elke keer weer alles laat uitproberen waarvan de vorige al melding heeft gemaakt in de computer er worden beloftes gemaakt om een monteur langs te laten komen door de één en door de ander wordt gezegd dat ik nieuwe kastjes van dvs moet kopen en weer een ander zegt dat het daar niet aan ligt....en ga zo maar door. O, het leukste wat ik hoorde aan de telefoon was dat ik alles maar af moest koppelen en naar de winkel moest brengen!!!! Tuurlijk....! Maar voorlopig zit ik nog steeds zonder tv boven, betaal genoeg per maand en kan ik het lekker uitzoeken! Ik ben speciaal van ziggo overgestapt naar jullie en was heel blij. Maar daar is niks meer van over...KPN ik baal enorm van jullie!!!! Zo ga je niet met je klanten om!
icon

Beste antwoord door Marcia_ 13 december 2018, 11:07

Beste @Jomajast, welkom! Wat vervelend dat je hier tegenaan loopt! Is er inmiddels een monteursafspraak gemaakt? Het vervelende is een beetje: mocht blijken dat het aan de dvs ligt, dan wordt de gratis storingsmonteur hoogstwaarschijnlijk omgezet in een betaalde servicemonteur en dat kost je dan minimaal €50. Zonde van het geld! Daarom vraag ik altijd om het te testen zonder de dvs en met een netwerkkabel. Daarnaast kan je ook proberen om de dvs in een ander stopcontact te plaatsen. Ook is het goed om te kijken naar eventuele led verlichting, kerstbomen of andere apparatuur die je de afgelopen week misschien bent gaan gebruiken. Dat kan allemaal van invloed zijn op de kwaliteit van de dvs.

Wil je je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Dan kijk ik graag met je mee. Kan je daarnaast bovenstaande vragen beantwoorden? Dan weet ik een beetje wat er speelt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Beste @Jomajast, welkom! Wat vervelend dat je hier tegenaan loopt! Is er inmiddels een monteursafspraak gemaakt? Het vervelende is een beetje: mocht blijken dat het aan de dvs ligt, dan wordt de gratis storingsmonteur hoogstwaarschijnlijk omgezet in een betaalde servicemonteur en dat kost je dan minimaal €50. Zonde van het geld! Daarom vraag ik altijd om het te testen zonder de dvs en met een netwerkkabel. Daarnaast kan je ook proberen om de dvs in een ander stopcontact te plaatsen. Ook is het goed om te kijken naar eventuele led verlichting, kerstbomen of andere apparatuur die je de afgelopen week misschien bent gaan gebruiken. Dat kan allemaal van invloed zijn op de kwaliteit van de dvs.

Wil je je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Dan kijk ik graag met je mee. Kan je daarnaast bovenstaande vragen beantwoorden? Dan weet ik een beetje wat er speelt.
Hallo
Ik heb de dvs al gewisseld met boven maar dat maakt ook niks uit. En de kerstverlichting enz heeft ook geen invloed omdat ik die nog niet had toen de problemen begonnen.
Reputatie 7
Badge +27
Ik zie niet direct iets vreemds. Had je al geprobeerd alles bekabeld aan te sluiten? Heeft dat wel iets opgeleverd? Wellicht is de DVS toch aan vervanging toe, maar dat kan ik natuurlijk lastig beoordelen van deze afstand.

Reageer