Beantwoord

geen draadloze verbindingsset ontvangen

• 16 maart 2013
  • 6 reacties
  • 7858 keer bekeken

Een maand geleden heb ik interactieve tv van Kpn ontvangen.

Ik had voor de tweede tv een draadloze verbindingsset erbij besteld, ook betaald uiteraard.

Alleen zat deze niet bij de dozen in van de interactieve tv.

Dus gebeld met klantenservice en ze zouden de verbindingsset alsnog na zenden.

Een paar weken later had ik de set nog steeds niet ontvangen dus weer gebeld met de klantenservice.

Daar kreeg ik te horen dat de verbindingsset wel verzonden was via TNT en ik die dus echt ontvangen zou moeten hebben.

Dit is dus niet het geval dus ik vroeg om me de set dan toch nog weer te verzenden.

Helaas was dit niet mogelijk omdat KPN ervaringen had van mensen die deze sets op Marktplaats zouden verhandelen.

Dat slaat mijns inziens nergens op, als ik de set zou hebben ontvangen dan zou de TNT die persoonlijk bij me moeten hebben afleveren want dat ding past niet door de brievenbus en zou ik toch een handtekening voor ontvangst hebben moeten plaatsen?

Ik kon wel zelf naar de KPN winkel gaan, opnieuw een verbindingsset halen, maar moest deze dan eerst wel weer betalen.

Dat ga ik dus niet doen, ik ga toch niet 2x voor iets betalen wat ik nog niet eens ontvangen heb?

Via de klantenservice dus een klacht ingediend en er zou binnen 5 werkdagen contact met me opgenomen worden.

Niet dus, ik wacht nu al 7 werkdagen en nog steeds niets.

Geen tweede tv (waar ik wel voor betaal) en niet de voordelen van het kennismakings aanbod van 3 maand extra zenders voor de tweede tv.

Ook heb ik dus al die tijd Digitenne moeten aanhouden.

Inmiddels wordt ik eigenlijk geïrriteerd hierover.

Ik begrijp best dat waar mensen werken fouten worden gemaakt, maar dit gaat te ver.

Hoe ik het nu nog voor elkaar moet krijgen om mijn al betaalde draadloze verbindingsset te ontvangen...ik weet het niet.

Heb wel rechtsbijstandsverzekering, misschien dat zij schot in de zaak kunnen krijgen en me tegelijkertijd schadeloos kunnen laten stellen.

Het gaat dan wel niet om een immens bedrag maar inmiddels wel om het principe.

Kortom, ik heb al jaren alles van de KPN maar ben inmiddels een zeer ontevreden klant.

icon

Beste antwoord door JannyTwente 21 maart 2013, 15:50

Eindelijk is dan vandaag na vele telefoontjes en wachten mijn draadloze verbindingsset aangekomen!

Het probleem is dus opgelost maar ik hoop dat KPN hier voortaan wat meer adequaat op reageert.

Bekijk origineel

6 reacties

Inmiddels opnieuw met de klantenservice gebeld en doorverbonden naar de klachten afdeling.

Daar was mijn klacht nog niet doorgekomen nadat ik 11 dagen geleden wel een officiele klacht heb ingediend bij de klantenservice!

Opnieuw is me nu beloofd de draadloze adapters op te sturen.

Ik ben zeer benieuwt of ik nu wel doorgekomen ben bij KPN.

Inmiddels ben ik woedend over de gang van zaken.

Reputatie 4
Badge +8
Hallo Janny,

Bedankt voor je bericht. Het is op dit moment erg druk op de klachtenafdeling. Het kan tot drie weken na het indienen van de klacht duren voordat er contact met je wordt opgenomen. Excuses daarvoor. Dit is echter wel de afdeling die het voor je in orde kan maken. Ik hoop dat het ondanks de lange doorlooptijd toch nog naar tevredenheid opgelost gaat worden. 

Met vriendelijke groet,

Ronald

Ik ga het nog even afwachten maar heb er inmiddels nog weinig vertrouwen in.

Zal het hier laten weten wanneer er vooruitgang in de zaak zit.

Reputatie 1
Het is op dit moment erg druk op de klachtenafdeling

Misschien iets doen aan de logistieke problemen om die druk te voorkomen?

Het kan toch niet moelijk in te richten zijn om af te checken of alles wat besteld is ook verzonden is?

Dit kost KPN erg veel klanten en veel slechte reklame wat mensen zal weerhouden om over te stappen.

Alles in 1 moet ook gelden voor de logisitek!

Eindelijk is dan vandaag na vele telefoontjes en wachten mijn draadloze verbindingsset aangekomen!

Het probleem is dus opgelost maar ik hoop dat KPN hier voortaan wat meer adequaat op reageert.

Reputatie 4
Badge +8
Hallo Janny,

Bedankt voor de terugkoppeling en de feedback. We nemen al deze signalen uiteraard mee. Goed nieuws dat de draadloze verbindingsset eindelijk is aangekomen. 

Met vriendelijke groet,

Ronald

Reageer