Beantwoord

Geen geld retour gekregen, na terugsturen verbindingsset

  • 14 October 2019
  • 4 reacties
  • 99 keer bekeken

Op 7 september heb ik een draadloze verbindingsset gekocht van €115,= via de webshop van KPN. Deze is terug gestuurd op de manier zoals aangegeven via CEVA logistics op 12 september, dus binnen 14 dagen. Ik heb van te voren nog gebeld met het telefoonnummer wat op de begeleidende brief stond. Als antwoord kreeg ik dat ik de retoursticker moest gebruiken en afgeven bij een servicepunt in de buurt. Dat heb ik gedaan. Het verzendbewijs heb ik bewaard met de track en trace-code en het antwoordnummer waar de set naar toe is gestuurd.
Omdat ik tot een paar weken geleden nog geen geld terug had ontvangen heb ik gebeld met klantenservice. Daar kreeg ik de belofte dat op mijn factuur van 12 oktober het geld gecrediteerd zou worden. Je raadt het al, niet dus... Gisteren weer gechat met een klantenservicemedewerker, daar kreeg ik een 070 telefoonnummer van, dat heb ik geprobeerd te bellen vandaag, maar telkens wordt de verbinding verbroken en krijg ik een in gesprek-toon.
Ik ben het onderhand een beetje zat dat ik telkens zelf achter mijn geld aan moet gaan, het is voor mij niet de eerste keer dat dit gebeurd.
icon

Beste antwoord door Heuv 11 November 2019, 17:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Heuv, welkom op het forum. 

Dat bedrag had wel verwerkt moeten worden de factuur. Ik los dit graag voor je op. Zou je je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel [/url]willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook de track&trace code vermelden onder 'Persoonlijke opmerkingen’. Ik heb je ook een privébericht gestuurd voor het verzendbewijs. 

Ik hoor graag van je. 

Inmiddels is alles keurig afgerond.

Reputatie 6
Badge +7

Netjes dat je het even terugkoppelt.

Reputatie 7
Badge +24

Top! Fijn om te horen en bedankt voor de terugkoppeling.