Vraag

Geen geluid meer op TV

  • 3 December 2019
  • 9 reacties
  • 2717 keer bekeken

Bij het aanzetten van mijn tv plots geen geluid meer. Alle instellingen gechecked (HDMI - Stereo), restart en reset van het kastje maar helaas geen geluk. Al 3 jaar zonder problemen. 

 

Hoe kan ik dit oplossen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hmm.

Wat voor tv heb je? HDready of Full HD? En de ontvanger: is dat nog een Motorola of al Arris of Arcadyan?

Reputatie 7
Badge +9

misschien het geluid van de tv stuk gegaan 🤔

Ik heb een sony kd65xd, geluid van de tv zelf werkt naar behoren. Ben momenteel vanuit de iTV app naar mijn tv aan het casten om toch tv te kunnen kijken. Verre van optimaal maar het werkt. De ontvanger is een Arris. 

Dank

Draai de hdmi kabel eens om. Misschien een ader stukgeraakt. Of vervang ‘m eens als het een oudje is. Aanbevolen type minimaal hdmi 1.4 kabel.

Kabels omgedraaid, andere kabels geprobeerd maar helaas nog geen geluid. Nog andere suggesties?

Dank,

 

Jasper

Reputatie 7

Heb je de TV ontvanger al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen?

Hoe je dat kunt doen kan je hier lezen.

Heb je bij andere op een hdmi poort aangesloten apparaten wel geluid?

Reputatie 7
Badge +15

@JasperWillemsen Welkom op het forum. Vreemd dat je opeens geen geluid meer hebt op je tv. Zou je voor mij ook de suggesties van @wjb en @PeterG willen proberen? Mocht dit ook niet werken, zou je dit dan kunnen laten weten? Zou je voor mij ook je forumprofiel willen aanvullen? Dan kan ik de gegevens er bij pakken wanneer nodig. 

Reputatie 7
Badge +15

@JasperWillemsen Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!