Beantwoord

Geen glasvezel via KPN, dus verplicht overstappen?

Altijd al ben ik bij de kpn. Op dit moment alles in een en mobiel etc. Nu komt er glasvezel en laat de kpn me in de steek. E-fiber is door de gemeente aangewezen. De kpn doet geen zaken met e fiber en dus moet ik maar kiezen uit profiders met slechte recensies of die net opgericht zijn. Eerst dacht ik dat de kpn geweerd werd maar ik kom er steeds meer achter dat Brabant toch te ver weg is en dat ze het maar moeten doen met het bekende blauwe kabeltje. Ook ik kreeg zoals Boeti te horen dat ik maar verder moet kijken. Erg jammer dat KPN niet meedoet als providor. Nog 1 jaar KPN.
Ben ik niet blij mee kpn.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Bart_ 23 oktober 2018, 13:19

Dag Buntje. Wat jammer dat je je door ons in de steek gelaten voelt. 😞 Natuurlijk willen we iedereen, overal in Nederland, van een goede verbinding voorzien. Het is wel zo dat we voor wat betreft de aanleg van glasvezel samenwerken met Reggefiber en dat we dus niet op elke locatie glasvezel kunnen leveren.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Dag Buntje. Wat jammer dat je je door ons in de steek gelaten voelt. 😞 Natuurlijk willen we iedereen, overal in Nederland, van een goede verbinding voorzien. Het is wel zo dat we voor wat betreft de aanleg van glasvezel samenwerken met Reggefiber en dat we dus niet op elke locatie glasvezel kunnen leveren.

Reageer