Vraag

Geen goed werkende tv

  • 2 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Jullie upgraden mijn kpn wel maar wanneer krijg ik weer een goed werkt kpn tv .

Kpn is denk ik wel ziggo voorbij gegaan , sorry ik denk het niet het is zo .

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

4 reacties

Werkt moet werkent zijn .

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 3
Badge +2
Beste A.Smit,
Ik lees in de titel iets van een upgrade?
Zou u iets duidelijker uw vraag kunnen beschrijven?

Met vriendelijke groet,
Ice Minelandr
Ik kan zints jullie upgrade niet meer op mijn oude ipad tv kijken en op mijn nieuwe niet meer met mijn apple tv kijken .

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +18
Hallo A. Smit. Die upgrade is uiteraard mooi, maar zo te lezen loop je tegen iets heel anders aan. Je geeft aan dat je tv niet goed werkt? Ik wil uiteraard graag met je meekijken. Kun je me er iets meer over vertellen? Waar loop je precies tegen aan? Je gebruikt interactieve tv? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan kan ik meekijken. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

*Admin: toevoeging Ik zag dat je twee topics had aangemaakt. Deze heb ik nu samengevoegd. Ik begrijp dat je op je iPad geen tv kunt kijken? Welke IOS-versie gebruik je?

Reageer