Beantwoord

Geen HD meer op tv's

  • 27 August 2019
  • 3 reacties
  • 175 keer bekeken

Sinds enkele maanden interactieve televisie van KPN. Ineens geen HD ontvangst meer. Geen een zender. Zelfs op Videoland kan ik geen HD optie meer kiezen. Instellingen staan gewoon goed. Klantenservice is niet te bereiken... Wie kan mij helpen?

Admin: titel aangevuld i.v.m. duidelijkheid en topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 27 August 2019, 12:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Nic1985

Wat vervelend dat je geen HD meer hebt. Hoeveel TV ontvangers heb je? En hoe zijn deze aangesloten, met een DVS of bekabeld aangesloten?

En wat kun je maximaal aan internetsnelheid binnen halen in je huis?

Dan kan ik je eventueel verder helpen. 😉
Reputatie 7
Hoi @Nic1985, dat je geen HD meer hebt is vervelend inderdaad! Het heeft wel gewerkt dus, maar nu niet meer. Dennis stelt al een aantal vragen waar ik ook benieuwd naar ben, zou je die kunnen beantwoorden?
Als je daarbij ook jouw forumprofiel kunt aanvullen met je postcode en huisnummer kan ik meteen met je meekijken.
Reputatie 7
Badge +22
Beste @Nic1985

We hebben niks meer van jou gehoord, is het inmiddels opgelost? Zo niet laat het dan vooral weten.