Beantwoord

Geen HD-zenders na installatie

• 14 juni 2015
  • 7 reacties
  • 364 keer bekeken

• Deelnemer
  • 5 reacties
Ik heb KPN aanbevolen bij vrienden van me , die zijn half mei overgestapt naar KPN ' het Premium pakket '. Nu afgelopen week contact gehad met KPN en zou afgelopen vrijdag gebeld worden hoe het zit met de HD zenders .
weet iemand waarom de HD zenders het niet doen ? En hoe dit verder opgelost kan worden ?
icon

Beste antwoord door Koen_1 15 juni 2015, 16:12

Goedemiddag New,

Lastig dat de vrienden die je KPN aanbevolen hebt geen HD zenders kunnen ontvangen!

De oorzaak hiervan zou een gebrek aan bandbreedte kunnen zijn. Vandaar dat wjb je vroeg naar de de actual en attainable rates die in het modem weergegeven worden. Indien die waarden in orde zijn, en de tv ontvanger(s) via draadloze adapters aangesloten is (zijn) op de Experiabox, zou de oorzaak van het probleem in de kwaliteit van de onderlinge verbinding tussen de draadloze adapters kunnen zijn. In dat geval adviseer ik de stappen vermeld op deze pagina te doorlopen. Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Koen

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Heb je op de TV ontvanger al bij de instellingen gekeken of de HD functie wel aan staat?

Reputatie 7
Badge +18
New schreef:
Ik heb KPN aanbevolen bij vrienden van me , die zijn half mei overgestapt naar KPN ' het Premium pakket '. Nu afgelopen week contact gehad met KPN en zou afgelopen vrijdag gebeld worden hoe het zit met de HD zenders .
weet iemand waarom de HD zenders het niet doen ? En hoe dit verder opgelost kan worden ?
, is het probleem inmiddels al opgelost? Heeft de uitleg van je verder geholpen? Maar wat wjb heeft geschreven is inderdaad wat je even moet nakijken bij de "instellingen" van je TV-ontvanger, of bij uw vrienden.

De HD-functie staat op : ja
dus dat is het niet dan.
Reputatie 7
Hebben jouw vrienden een glasvezel aansluiting of een ADSL/VDSL aansluiting?

Als dit een ADSL/VDSL aansluiting is, wat zijn dan de actual en attainable rates die op de Experia Box worden getoond? (http://192.168.2.254)

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag New,

Lastig dat de vrienden die je KPN aanbevolen hebt geen HD zenders kunnen ontvangen!

De oorzaak hiervan zou een gebrek aan bandbreedte kunnen zijn. Vandaar dat wjb je vroeg naar de de actual en attainable rates die in het modem weergegeven worden. Indien die waarden in orde zijn, en de tv ontvanger(s) via draadloze adapters aangesloten is (zijn) op de Experiabox, zou de oorzaak van het probleem in de kwaliteit van de onderlinge verbinding tussen de draadloze adapters kunnen zijn. In dat geval adviseer ik de stappen vermeld op deze pagina te doorlopen. Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Koen

🙂 gelukt !

Thanks Koen.

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag New,

Top! Goed om te lezen dat het gelukt is :)

Als er in de toekomst iets is, weet je ons te vinden.

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer