Vraag

Geen interactieve TV en internet meer

  • 11 November 2019
  • 4 reacties
  • 135 keer bekeken

Vorige week lag de hele dag mijn interactieve TV er uit, gaf foutcode 846 aan, en de TV-ontvanger aan en uit zetten hielp niet, ook de modem herstarten bood geen verbetering. Op de Xperia Box was een rood lampje te zien bij TV/internet, Ik was toch niet van plan die dag veel TV te kijken en liet het dus maar zo, een paar dagen er na en alle lampjes brandde weer groen op de Xperia Box, ik deed mijn TV aan en alles werkte weer naar behoren. Tot ik die avond in bed lag en het beeld begon te haperen waarna ik een foutmelding kreeg waarin stond dat ik de TV-ontvanger en de modem moest resetten en blabla, ik dus maar gaan slapen en de volgende dag verder gekeken. Na alle stappen op de KPN site gevolgd te hebben eindigt het bij foutcode 562, dit na het opnieuw installeren van de TV-ontvanger welke bijna altijd stokt op de 85%. Ik heb geprobeerd de KPN servicedesk te bellen maar had ook geen tijd om de 15 minuten wachttijd uit te zitten. Vandaar dit bericht, ik hoop dat KPN hier iets mee kan want het is best frustrerend zo lang zonder TV te zitten. (Ook online gaan op de Xbox one lukt niet)


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Marc welkom op het forum. 

Allereerst wil ik kijken of je verbinding stabiel is, dit omdat ik lees dat het vaker helemaal wegvalt. Mag ik vragen hoe de ontvanger op de Experiabox is aangesloten? Rechtstreeks met een kabel of met de witte adapters in het stopcontact? 

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

Hi Marc welkom op het forum. 

Allereerst wil ik kijken of je verbinding stabiel is, dit omdat ik lees dat het vaker helemaal wegvalt. Mag ik vragen hoe de ontvanger op de Experiabox is aangesloten? Rechtstreeks met een kabel of met de witte adapters in het stopcontact? 

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

Hallo Alex,

 

Ik ben momenteel niet thuis maar zover ik weet is de ontvanger via de witte adapter aangesloten. (Met daaronder de drie oplichtende logootjes).

Inmiddels heb ik ook mijn profiel aangevuld zoals je vroeg.

 

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk, ik zie in een meting vanaf hier geen gekke dingen. Even voor mijn duidelijkheid: wanneer de tv stoort, valt je internet dan ook uit? 

Reputatie 7
Badge +24

Marc, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.