Beantwoord

Geen interactieve tv meer met Firefox

Toon eerste bericht

75 reacties

Dan heb je Linux nog nooit echt echt geleerd. Het is het meest gebruiksvriendelijke wat ik ben tegen gekomen.
Windows is voor mij juist NIET gebruiksvriendelijk. Plus, met Windows heb ik altijd het idee (en m.i. is het gewoon zo) ben je niet de baas op je eigen pc.

Maar hé, gelukkig leven we in een land waar je zelf mag bepalen waar je mee werkt. Ik doe alles al 10 jaar op een Linux Mint pc, van dvd maken, fotobewerking tot alles wat je maar kan bedenken.
Nee, ik speel geen spellen, ik haat spelletjes....maar tegenwoordig wordt dat ook steeds beter en toegankelijker op een Linux pc.

Het is maar wat je wilt hè Henk2304, je hoeft helemaal niet tot mij door te dringen. Ik ben mans genoeg om te weten wat voor MIJ het beste werkt. Ik ben hier al wat langer op de aardkloot hoor! En die houding, joh....wat denk je van Windows gebruikers en hun houding? Lees je eigen berichten dan maar even door 😉

Oh en ja, ik lees wel degelijk de ontwikkelingen hoor. In het verleden altijd Windows gebruikers geholpen met hun pc, nu alleen nog maar Linux gebruikers. Gewoon, omdat het kan! 😉
ps. Hoe kan ik deze topic op gesloten zetten? Alles is nu wel gezegd 😉
Reputatie 7
femke98 schreef:

ps. Hoe kan ik deze topic op gesloten zetten? Alles is nu wel gezegd ;)

Klik op "Beste antwoord" bij het bericht waarvan jij vindt dat dat het beste antwoord is.