Vraag

geen interactieve tv op pc

  • 9 November 2019
  • 15 reacties
  • 158 keer bekeken

Sinds enkele weken bijna geen werkende zender meer van interactieve tv op pc.

Nederland 1,2,3 en de Ziggo zenders doen het wel de rest wil niet meer daar krijg ik bij alle zenders de melding  “error while applying license response” of “fout bij het starten van de video”.Wie weet hier een oplossing voor?


15 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u wel een tv abonnement bij KPN? Hoe kijkt u? Via de website?

Ja wij hebben KPN compleet, en ik kijk tv op mijn pc via de website https://www.interactievetv.nl/

Reputatie 7
Badge +24

Dat je compleet bent, dat zegt niets. Je kunt ook compleet zijn zonder tv abonnement. Tv kijken via de hd-decoder werkt wel goed?

Kijk via twee hd-decoders geen enkel probleem.

 

Reputatie 5
Badge +7

Hi @icecube welkom op ons KPN forum! Wat jammer dat je ITV online niet goed werkt via je laptop.

Kan je de volgende vragen voor mij beantwoorden? 

  • Welke browser gebruik je? Had je gestest op Internet Explorer en Google Chrome?
  • Is je laptpo/PC bekabeld of draadloos verbonden met je modem?
  • Had je de cookies al een keer verwijderd?
  • Als je een speedtest doet op welke snelheid kom je dan?

Ik hoor graag van je! 

Toevallig niet een proxyserver aangezet? (niet echt maar vaak VPN genoemd).

Gebruik Google chrome maar heb ook internet Explorer en Microsoft edge geprobeerd.

Pc is bekabeld met 88.6 Mbps.

Heb cookies afgelopen weekend al een keer verwijdert en alle browsers opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat.

Geen proxy server.

Nederland 1,2,3 en de Ziggo zenders doen het, sinds vanavond RTL 4, RTL5 en SBS ook weer de rest nog niet.

Gebruik Google chrome maar heb ook internet Explorer en Microsoft edge geprobeerd.

Pc is bekabeld met 88.6 Mbps.

Heb cookies afgelopen weekend al een keer verwijdert en alle browsers opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat.

Geen proxy server.

Nederland 1,2,3 en de Ziggo zenders doen het, sinds vanavond RTL 4, RTL5 en SBS ook weer de rest nog niet.

Heb ook nog Firefox en safari geprobeerd maar met hetzelfde resultaat.

Gebruik Google chrome maar heb ook internet Explorer en Microsoft edge geprobeerd.

Pc is bekabeld met 88.6 Mbps.

Heb cookies afgelopen weekend al een keer verwijdert en alle browsers opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat.

Geen proxy server.

Nederland 1,2,3 en de Ziggo zenders doen het, sinds vanavond RTL 4, RTL5 en SBS ook weer de rest nog niet.

Heb ook nog Firefox en safari geprobeerd maar met hetzelfde resultaat.

Films kijken en opnames bekijken wil ook niet.

nu weer alleen Nederland 1,2,3 en Ziggo zenders.

 

Reputatie 5
Badge +7

Hi @icecube,  ik kan hier op het eerste oog geen verklaring voor vinden. Ook omdat het soms wel en soms niet werkt, ik heb het doorgezet naar de technische dienst die gaat hier naar kijken en neemt binnen 1-2 dagen telefonisch contact met je op!

Het gaat van kwaad naar erger, nu op 1 na de Ziggo zenders ook niet meer.

Reputatie 5
Badge +7

Hi @icecube, de technische dienst is er al mee bezig! Ik ga ervan uit dat ze vandaag of morgen contact met je opnemen. 

Als ze bellen ben alleen avonds na zes uur bereikbaar. Of in het weekend.

Alvast bedankt.

Dit weekend Windows 10 opnieuw ingesteld en alles werkt weer.

Iedereen bedankt voor de hulp en medewerking.

Reageer