Beantwoord

Geen internet met de nieuwe Experia Box

  • 6 November 2019
  • 5 reacties
  • 95 keer bekeken

Net de nieuwe box opgehaald, helaas geen internet. Zou er zo spoedig mogelijk een monteur langs kunnen komen? 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 November 2019, 21:18

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

@pucku Branden alle lampjes op de Experiabox al groen?? Het modem heeft even tijd (10-15 minuten) nodig om alles werkend te krijgen.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @pucku, bedankt voor jouw bericht!

Mijn excuses dat het nu pas opgepakt wordt, je had gereageerd op een bestaand topic en dat werd even niet gezien door ons. Ik heb meteen een meting gedaan, en ik krijg inderdaad geen verbinding. Kan je aangeven welke lampjes er branden, indien er iets brandt?

Ik heb je ook geprobeerd te bellen, en heb een voicemail ingesproken.

Morgen kan er nog een monteur langskomen op de volgende tijden:
08.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00
14.00-16.00
15.00-17.00

Kan je aangeven of je morgen, 9 november, op een van de tijden thuis bent om de monteur te ontvangen?

Morgen is prima!

Schikt het tussen 08.00 en 10.00 uur!

Reputatie 7
Badge +24

Hi pucku, Susan was iets te enthousiast. ;) Zoals je ziet is er op het forum een langere reactietijd. We zijn helaas geen chatdienst. Ik krijg je nu helaas ook niet te pakken. Mijn advies is om even met ons te bellen wanneer het je uitkomt om de monteur in te plannen. Het nummer is 0800 0402.

Als je hier reageert zullen we het uiteraard nogmaals proberen om je te bellen. 

Reputatie 7
Badge +21

@pucku, ik zie helaas geen reactie meer. Mijn reactie was inderdaad niet zo heel handig, ik had er nog bij willen zetten dat je even kon bellen op het moment dat je het las..

Heb je inmiddels al contact gehad om een monteur aan te vragen?

Reageer