Beantwoord

Geen internet na afsluiten abonnement

  • 24 juni 2021
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

ben over gestap van een kpn abo hussel naar een nieuw abo kpn hussel.

nadat de opzegging was doorgevoerd geen internet meer.

en hiervoor had ik 3x gewaarschuwd. en nu duurt het een week voordat er een monteur komt

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Nick83 25 juni 2021, 07:55

Omdat ik tv kijken erbij nodig had en er nu een sktie is met gratis tv. Maar dat was alleen voor nieuwe abbonees

Ja... nieuwe klanten die 6 maanden geen diensten van KPN hebben afgenomen. 

Nu moet ik zeggen dat u dus geen tv had ... maar toch denk ik dat u niet voor die actie in aanmerking komt.

Bij opzeggen en opnieuw aanmelden zit je inderdaad een paar weken zonder verbinding. Daar hoef je niet voor te waarschuwen, want dat haalt niks uit. Dat is gewoon zo en daar is niets aan te doen. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Maar waarom bent u van het ene hussel naar het andere hussel gegaan dan?

Omdat ik tv kijken erbij nodig had en er nu een sktie is met gratis tv. Maar dat was alleen voor nieuwe abbonees

Reputatie 7
Badge +20

Omdat ik tv kijken erbij nodig had en er nu een sktie is met gratis tv. Maar dat was alleen voor nieuwe abbonees

Ja... nieuwe klanten die 6 maanden geen diensten van KPN hebben afgenomen. 

Nu moet ik zeggen dat u dus geen tv had ... maar toch denk ik dat u niet voor die actie in aanmerking komt.

Bij opzeggen en opnieuw aanmelden zit je inderdaad een paar weken zonder verbinding. Daar hoef je niet voor te waarschuwen, want dat haalt niks uit. Dat is gewoon zo en daar is niets aan te doen. 

Dat laatste is dus onzin want ik kreeg gisteren een SMS dat mijn nieuwe aansluiting actief is en dat ik mijn modem kan aansluiten 

Reageer