Beantwoord

Geen internet TV op laptop buitenshuis

Lukt mij niet om buitenshuis via laptop in iTV te kijken. Kan allen opnemen. Krijg telkens de melding: geen verbinding met thuis netwerk. Enig idee hoe dit op te lossen. Ik weet zeker dat ik met juiste abonneenummer ingelogd ben.
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 30 december 2017, 20:16

Beste @RiMo01,

Met de laptop is het niet mogelijk om buitenshuis naar ITV te kijken, het is wel mogelijk om via de app te kijken naar de TV. Hier kun je ze downloaden voor:

Android
iOS

Dan is het wel mogelijk om buitenshuis te kijken in Nederland. Ook zijn niet alle zenders buitenshuis te bekijken. Zit je op je thuisnetwerk, dan zijn die zenders wel te bekijken. Dit heeft dan weer te maken met uitzendrechten. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17
Beste @RiMo01,

Met de laptop is het niet mogelijk om buitenshuis naar ITV te kijken, het is wel mogelijk om via de app te kijken naar de TV. Hier kun je ze downloaden voor:

Android
iOS

Dan is het wel mogelijk om buitenshuis te kijken in Nederland. Ook zijn niet alle zenders buitenshuis te bekijken. Zit je op je thuisnetwerk, dan zijn die zenders wel te bekijken. Dit heeft dan weer te maken met uitzendrechten. 🙂

Reageer