geen itv

• 13 July 2012
  • 2 reacties
  • 9350 keer bekeken

Beste lezer

Ik moet even mijn boosheid van me afschrijven ( lukt denk ik niet ).

Wij hebben itv en ik had een 2e ontvanger besteld, kwam lekker snel binnnen en aangesloten.

Alles werkt, tot dat we er achter kwamen dat als we wat op wilde opnemen we ook naar die zender moesten kijken anders kon je niet opnemen. Waar heb je een recorder voor als je ook naar de zelfde zender moet kijken dus ik bel met de helpdesk kosten 0,10 cent per minuut wat me al tegen de staat

Een jongeman laat me de ontvanger op nieuw opstarten, helpt niet. Doet wat testjes en kan me niet verder helpen en na ongeveer 20 minuten zet hij me door naar de 2e lijn.

Daar krijg ik een dame te spreken die waarschijnlijk meer weet en mag. Ook zij kijkt de lijn na op storingen enz. en komt na een paar minuten er achter dat we maar 2 streams hebben en dat die nu ingebruik zijn door de ontvangers en daarom kunt u niet meer opnemen en naar een andere zender kjken. Oke en nu verder vraag ik, de dame zegt u woont binnen een straal van zoveel kilometer van de kpn dus ik ga u over zetten en voor u veranderd er niets, ook niet in u pakket of kosten maar ik heb hier staan dat u officeel de 2e ontvanger pas vanaf 12-07 in huis heeft dus het zou kunnen zijn dat het pas vanaf die datum geregeld is. Ik zeg geen probleem als dat alles is. Dat was alles zegt ze, is het goed als ik u dan 12-07 laat in de middag bel of het gelukt is, ik denk nog nou dat is service en zeg prima. Het is maandag ochtend  en om 10:00 zegt mijn dochter, mam we hebben geen tv meer. Ik kijk naar het modem en alles brand, kijk naar de draadloze ontvangers en die werken ook. Ik reset de ontvanger en dat helpt niet, ik herstart ook het modem en laat hem opstarten en ga boodschappen doen en denk als ik terug ben doet alles het weer.

Mooi niet dus. Ik bel weer met de helpdesk (0,10 cent per minuut ) ben zeker weer een kwartier bezig stekker in, stekker uit lukt niet en door naar de 2e lijn. Kan die niet gelijk de telefoon opnemen. Die gaat even wat testjes doen kan ik u terug bellen? Wel op u mobile nummer kost nog wat extra. Na wat tijd belt hij terug, u wordt omgezet dus monteur A is bezig en heeft alvast een deel gereed gemaakt en nu is het wachten op monteur B die moet de resy doen. Hoelang gaat dat duren vraag ik, daar kon hij geen antwoord op geven maar het moest  11-07 klaar zijn volgens zijn info. Dus al die tijd geen tv vraag ik, ja sorry maar ik kan verder niets voor u doen maar dan is het echt allemaal opgelost. Betalen mag je gewoon wel natuurlijk. Ik heb gelukkig nog 1 digitene kastje dus de kinderen kunnen nog wel wat zien, al vind ik het een aanfluiting dat er niet op elkaar wordt afgestemd wie wanneer en welke werkzaamheden doet zodat alles voor de klant goed verloopt. Onder tussen kijk ik af en toe of er al wat werkt, niet dus. Het is inmiddels 12-07 en wacht op een telefoontje van de kpn, wacht maar lekker wij ( kpn ) bellen niet. Om 19:15 ga ik maar weer bellen (0,10 cent per minuut ) krijg een jonge man aan de telefoon die zegt zet u de ontvanger maar even uit, waarop ik zeg dat is allemaal al gedaan zijn antwoord "daar was ik niet bij" wat een achterlijk antwoord ( sorry hoor Erik maar dat is het gewoon ) uiteraard helpt dat niet heeft de hele week nog niet geholpen. Zet u de ontvanger uit en reset het modem met een pen aan de achter kant van het modem ( is ook al een keer gedaan ) laat hem zeker een uur lang opstarten en probeerd u het dan nog maar eens. Bel jij mij terug na een uur vraag ik, ja als ik tijd heb wel.

Wat denk je, het lampje van tv gaat nu niet eens meer branden op het modem en Erik heeft het zo druk gehad die heeft niet meer gebeld.

Helpdesk noemen ze dat.

Gewoon triest vind ik dat. Betalen regelen ze wel voor je maar de verplichting die hun hebben namelijk de diensten leveren waar voor je betaald ho maar.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Annemiek,

Spijtig om te lezen dat het een en ander niet naar wens is verlopen, bij dezen wil ik u graag excuus aanbieden voor het door u ondervonden ongemak.

Graag wil ik dit voor u oppakken en vraag ik u graag om mij via een privébericht uw klantnummer, postcode, huisnummer en een contactnummer toe te sturen.

Ik hoor graag van u,

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Zo het is inmiddels 23-07-12 en al 15 dagen geen itv. Ja je leest het goed 15 dagen geen itv.

Als ik morgen niet gebeld wordt door de kpn gaan we maar alles opzeggen per direct met uiterard terug betaling van het betaalde geld voor itv + plus pakket en huur recorder want daar hebben we geen gebruik van kunnen maken door een fout bij jullie.

En dan nog iets als je een mailtje stuurt over een nieuwe abonnement zorg dan dat dat op tijd binnen is en niet verstuurd op de 23-07 en dat je tot 10 dagen voor het ingaat kan wijzigen. Lees hier onder.

Wijzigen afspraakdatum
Als u de afspraakdatum wilt uitstellen, dan kunt u dit tot uiterlijk tien werkdagen voor 1 augustus 2012 doen

Want als ik morgen telefonisch niets heb gehoord gaat dat nieuwe contract ook niet door.

Volgens mij zijn jullie weer eens te laat met het versturen.

Reageer