geen itv, foutcode 143

• 30 september 2013
  • 1 reactie
  • 11524 keer bekeken

Sinds een paar weken zijn wij aangesloten op glasvezel van KPN. Vorige week is de monteur opnieuw geweest ivm storingen waardoor we geen beeld hadden op tv. Sinds vanmorgen is het lampje van het huisje weer rood. Beneden werkt I-tv gewoon maar boven krijg ik continu de foutcode 143 en schijn ik de tv-ontvanger te moeten herstarten. Ik heb inmiddels een keer of 5 de stroomtoevoer naar de tv-ontvanger aan- en uitgezet maar de foutcode blijft.

Weet iemand de oplossing?

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Beste Rene_Ria,

Zoals je het probleem beschrijft, vermoed ik dat de foutcode veroorzaakt wordt door de draadloze verbindingsset, niet zo zeer door de ontvanger zelf.

Graag zou ik je willen wijzen op deze pagina, waar wordt uitgelegd hoe je een storing met de adapters kunt verhelpen. Mocht dit geen oplossing bieden, wil ik je vragen te controleren of je adapters zijn voorzien van de laatste software. Is dit niet het geval wil ik je verzoeken de adapters te voorzien van een software update, instructies hiervoor vind je op deze pagina.

Mocht het bovenstaande verhaal niet tot de oplossing hebben geleid, ontvang ik graag in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer. 

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reageer