geen ITV meer :(

• 5 september 2012
  • 2 reacties
  • 9215 keer bekeken

Hallo,

Gistermiddag wou ik tv kijken. Ik deed mijn televisie aan en het beeldscherm was oranje. Meteen van alles geprobeerd, stekkertjes erin en eruit, televisieontvanger herstarten, modem resetten en ga zo maar door. Helaas zonder resultaat, of het laden van de software loopt vast, of ik krig een lichtblauw beeld te zien of de foutcode 36. Natuurlijk heb ik de KPN gebeld en na bijna een uur telefoneren nog geen beeld. De beste medewerker zou een "ticket" aanmaken. Het wazige verhaal hierover ben ik grotendeels alweer vergeten. Toen ik ITV nam, heb ik alles laten aanleggen door een monteur, incl. draadloze verbindingsset. Het modem staat in mijn meterkast en via de witte kpnstekkers haal ik het signaal uit het stopcontact. Verder het ik een Motorala VIP1903 televisieontvanger en een zwarte experiabox merk Thomson (zwarte voorkant, witte achterkant en geen antenne) Wat ik zo jammer vind, is dat ik overal best voor betaald heb en dan nu toch dit probleem heb. Het enige wat ik na het contact met KPN hoorde, was een smsje met het ticketnummer. Helaas kan ik daarmee geen tv-signaal te voorschijn toveren. Ik zit inmiddels al twee avonden zonder ITV. Wie kan me hier wel mee helpen.

Alvast bedankt.

2 reacties

Sinds 4 september 2012 heb ik geen signaal meer voor de ontvangst van interactieve televisie (foutcode 36). Ik heb drie keer contact gehad met de klantenservice. Tijdens het eerste contact heb ik bijna een uur gesproken met een KPN-medewerker en alle mogelijke oorzaken / oplossingen langsgelopen zonder resultaat.

In het laatste contact met een dame van klantenservice ging het helemaal mis. Zij luisterde helemaal niet naar mijn verhaal en wou weer alle dingen controleren die haar collega al met mij had besproken. Vele malen heb ik een poging gedaan om haar dit duidelijk te maken. Helaas drong dit niet tot haar door. Zij bleef maar doordrammen, waarop ik het gesprek netjes heb beëindigd.

Ik vind het erg jammer dat KPN haar imago op deze manier te grabbel gooit. Destijds heb ik voor KPN gekozen, omdat het een betrouwbaar bedrijf met een goede reputatie was. Nu word ik er moedeloos van...

Reputatie 4
Badge +9
Beste feanstorm, 

Zonder tv zitten is uitermate vervelend. Ik graag voor je na wat de status van je melding is. Zou je mij je postcode en huisnummer, naam contractant en telefoonnummer bereikbaar willen sturen in een privé bericht

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn.

Reageer