Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Geen iTV meer in browser [Storing Opgelost]

Reputatie 3
Badge +1
Wilde vanmorgen even iets kijken via Edge (omdat Firefox normaal gesproken niet werkt).
Wat vanaf het begin van mij abonnement wel ging is nu helaas onmogelijk.
Na het opnieuw invoeren van mijn nummer en wachtwoord kan ik de knop inloggen niet activeren.
Toch Firefox even getest en daar werkt ook de inloggen knop niet. Heel vreemd...
Iemand een idee?? Is de laatste Microsoft update de dader?? Of ....
Oja op mijn telefoon ook al geen beeld meer(Andriod 4.4.2).

Admin: titel iets aangepast om hem wat algemener te maken i.v..m. de storing
icon

Beste antwoord door Erik_ 12 mei 2018, 16:49

Hallo allen! Ik kan kort zijn: er is inderdaad een storing. Ze werken aan een oplossing, In de tussentijd hebben ze wel alvast wat verlichtende maatregelen genomen. Dus het kan zijn dat het wel weer, deels, werkt. Volledige oplostijd is op dit moment nog niet bekend. Als we daar meer over weten melden we het hier.

Update 12-5 18:35: nog geen verder nieuws. Op het forum is nu niemand meer aan het werk. Morgen kom ik hierop terug.
Update 13-5 12:49: Er wordt nog volop gewerkt aan het oplossen van de storing. Ze maken vooruitgang, maar een prognose van eindtijd hebben we op dit moment nog niet.
Update 14-5 9:05: Gisteravond laat is een deel van het probleem verholpen. We zien dat een groot deel van de klanten die problemen hadden dit nu niet meer hebben. Naar het resterende stuk wordt nog gekeken.
Update 14-5 17:30: Het resterende stuk probleem blijkt hardnekkiger dan gedacht. Er wordt hard aan gewerkt om dit alsnog zo snel mogelijk op te lossen. Voor de volledigheid nog wel: de storing zit hem rondom het inlogmoment van de website/iontvanger/app. Dus het geen verbinding kunnen maken met het iTV platform en dus ook niets kunnen weergeven/afspelen. Als je app daarvoor crasht of problemen geeft, dan is er iets anders aan de hand.
Update 15-5 9:00: Goedemorgen! De storing rondom het inlogmoment van iTV (Online) is opgelost. Dat betekent dat de website en app nu weer zonder problemen zullen inladen en je weer programma's kunt kijken. Mocht het nog niet werken:
- herstart je telefoon/tablet of verwijder de cache van de app
- verwijder cache en cookies in je browser

Bekijk origineel

29 Reacties

Reputatie 6
Badge +12
Als je de Edge hebt, dan heb je dus Windows 10.
Download de ITV app, KPN ITVonline, van KPN en je kan alles goed en perfect zien.

Op je telefoon kan kloppen, Android 4.4.2 is al een aardig oude versie.
Ik kan ook niet meer inloggen en dus geen online tv meer kijken. In zowel Chrome als in Edge. En dit kon gisteren nog wel gewoon.
joop2011 schreef:

Als je de Edge hebt, dan heb je dus Windows 10.
Download de ITV app, KPN ITVonline, van KPN en je kan alles goed en perfect zien.

Op je telefoon kan kloppen, Android 4.4.2 is al een aardig oude versie.

De app werkt ook niet...
Reputatie 3
Badge +1
@joop2011
(Op je telefoon kan kloppen, Android 4.4.2 is al een aardig oude versie. )

Weet ik, maar normaal krijg je bij een update de melding dat die versie niet meer geschikt is.
Ben trouwens niet van plan om een nieuwe telefoon te kopen, deze werkt verder perfect.😀

Waarom werkt Edge in het begin(van dit jaar) dan wel??
Ik zal de Windows app?? wel downloaden om te zien of die dan wel werkt, daar blijkt ook twijfel over te zijn (@mvdpeppel)
Spacestar schreef:

@joop2011

Weet ik, maar normaal krijg je bij een update de melding dat die versie niet meer geschikt is.
Ben trouwens niet van plan om een nieuwe telefoon te kopen, deze werkt verder perfect.😀

Ik zal de Windows app?? wel downloaden om te zien of die dan wel werkt, daar blijkt ook twijfel over te zijn (@mvdpeppel)

Spacestar schreef:

@joop2011

Heb net contact gehad met de klantenservice. Het is een storing momenteel waaraan gewerkt wordt.
Reputatie 3
Badge +1
OK, bedankt.
De app downloaden lukte ook niet, tenminste tig keer gedaan en nergens een app-je te vinden.
Reputatie 7
Badge +16
mvdpeppel schreef:

De app werkt ook niet...

Dat is apart, bij mij werkt ie gewoon:

mvdpeppel schreef:

Heb net contact gehad met de klantenservice. Het is een storing momenteel waaraan gewerkt wordt.

Dan liegen ze, waarom werkt het dan bij mij gewoon wel? 😉
DennisSchreve schreef:

Dat is apart, bij mij werkt ie gewoon:

We hebben het hier over de Windows browser Edge en de Windows 10 app voor KPN iTV.
En die app geeft bij mij al een tijdje dit weer:

Reputatie 3
Badge
Interactieve TV via Chrome werkt hier ook niet. Ook opnieuw inloggen lukt niet. Lijkt er toch echt op dat er een storing is.

Vriendelijke groet,
Wim

Reputatie 7
Ook hier blijft in Edge, Chrome en IE 11 bovenstaande te zien.
Ook de Windows app blijft maar laden.

Ik ben 't met WimR eens: Er lijkt me dus een storing.
Reputatie 7
Badge +26
Hallo allen! Ik kan kort zijn: er is inderdaad een storing. Ze werken aan een oplossing, In de tussentijd hebben ze wel alvast wat verlichtende maatregelen genomen. Dus het kan zijn dat het wel weer, deels, werkt. Volledige oplostijd is op dit moment nog niet bekend. Als we daar meer over weten melden we het hier.

Update 12-5 18:35: nog geen verder nieuws. Op het forum is nu niemand meer aan het werk. Morgen kom ik hierop terug.
Update 13-5 12:49: Er wordt nog volop gewerkt aan het oplossen van de storing. Ze maken vooruitgang, maar een prognose van eindtijd hebben we op dit moment nog niet.
Update 14-5 9:05: Gisteravond laat is een deel van het probleem verholpen. We zien dat een groot deel van de klanten die problemen hadden dit nu niet meer hebben. Naar het resterende stuk wordt nog gekeken.
Update 14-5 17:30: Het resterende stuk probleem blijkt hardnekkiger dan gedacht. Er wordt hard aan gewerkt om dit alsnog zo snel mogelijk op te lossen. Voor de volledigheid nog wel: de storing zit hem rondom het inlogmoment van de website/iontvanger/app. Dus het geen verbinding kunnen maken met het iTV platform en dus ook niets kunnen weergeven/afspelen. Als je app daarvoor crasht of problemen geeft, dan is er iets anders aan de hand.
Update 15-5 9:00: Goedemorgen! De storing rondom het inlogmoment van iTV (Online) is opgelost. Dat betekent dat de website en app nu weer zonder problemen zullen inladen en je weer programma's kunt kijken. Mocht het nog niet werken:
Reputatie 7
De Android iTV app werkt op mijn Huawei MediaPad M3 sinds gisteren ook niet meer terwijl deze op mijn OnePlus 5T nog wel functioneert.
Reputatie 7
Badge +26
Dat wordt in de interne storingsmelding niet expliciet genoemd, maar voor zover ik begrijp zit het probleem hem rondom het inlogmoment. Dus dan is het ook goed mogelijk dat het in de app ook kuren vertoont.
Reputatie 7
Badge +16
Ik heb er geen last van, bij mij werkt het gewoon in Google Chrome:

Reputatie 7
Badge +16
ook nog een forumnaam kiezen schreef:

We hebben het hier over de Windows browser Edge en de Windows 10 app voor KPN iTV.
En die app geeft bij mij al een tijdje dit weer:

@ook nog een forumnaam kiezen, bij mij doet ie het:

Reputatie 7
Badge +26
Goedemorgen! Gisteravond laat is een deel van het probleem verholpen. We zien dat een groot deel van de klanten die problemen hadden dit nu niet meer hebben. Naar het resterende stuk wordt nog gekeken.
Reputatie 7
Erik_ schreef:

Naar het resterende stuk wordt nog gekeken.

Ik hoop dat dat ook snel zal gebeuren aangezien de ITV app op mijn Huawei MediaPad M3 nog steeds niet kan inloggen.
Reputatie 3
Badge +1
@Erik_
Vanaf welke Android versie is de app te gebruiken.
Reputatie 7
Badge +26
Minimaal Android 4.3, Spacestar.
Reputatie 3
Badge +1
🤗
Bedankt, dan zal ik de app weer installeren, heb versie 4.4.2, helaas heb/had ik steeds zwart beeld bij een poging tot kijken.
Reputatie 3
Badge +1
😭
Helaas, pindekaas, nog steeds zwart beeld!
Krijg wel een titel in beeld, even Sherlock Holmes: A Game of Shadows getest, titel komt in beeld en daarna heel even de tijdbalk, maar daarna niks meer.
Toch maar weer verwijderen 😫
Wij hebben nog steeds storing bij het inloggen van de KPN play app..
Wanneer is dat probleem opgelost?
Reputatie 7
Ook hier faalt de iTV app nog altijd op mijn Huawei MediaPad M3 terwijl de app op mijn OnePlus 5T zonder problemen werkt.
Heel jammer dat dit net nu moet gebeuren, het betekent dat ik morgen en overmorgen geen iTV kan kijken in mijn hotelkamer in Oostenrijk.
Reputatie 7
Badge +16
wjb schreef:

Ook hier faalt de iTV app nog altijd op mijn Huawei MediaPad M3 terwijl de app op mijn OnePlus 5T zonder problemen werkt.
Heel jammer dat dit net nu moet gebeuren, het betekent dat ik morgen en overmorgen geen iTV kan kijken in mijn hotelkamer in Oostenrijk.

heb je geen Chromecast? Kun je die in de tv van het hotel stoppen. En jou OnePlus 5T erop laten draaien. 😉
Reputatie 7
Badge +26
Goedemorgen! De storing rondom het inlogmoment van iTV (Online) is opgelost. Dat betekent dat de website en app nu weer zonder problemen zullen inladen en je weer programma's kunt kijken. Mocht het nog niet werken:

Ervaar je andere problemen, app crashes, foutmeldingen e.d., dan is dat een ander probleem. Maak dan, bij voorkeur, een nieuw topic aan zodat we duidelijk hebben dat het niet de storing is.

Reageer