Beantwoord

Geen itv signaal

  • 19 September 2019
  • 5 reacties
  • 126 keer bekeken

Wwaarom kan ik vandaag geen beelden van itv ontvangen.
Krijg steeds error 404.Gisteren wel beeld.
icon

Beste antwoord door Jowill 27 September 2019, 16:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goedeavond jowill wel kom op het forum heeft u de decoder ook een Rezet gegeven misschien kan dat wel eens helpen 👍door even stroom loos én wéér aan. Het knopje zit op de achter van de decoder.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Jowill, welkom op het forum.

Ik lees Error, gaat het hier om itv online op een laptop/pc? Of gaat het om een digitaal kastje op de televisie. Zou je dit iets uitgebreider willen toelichten?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik kijken of van onze kant alles goed staat.
Reputatie 7
Badge +24
Jowill, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Sorry,lees nu je reactie pas.Was itv op tablet Galaxy Tab A..De volgende dag was het blijkbaar vanzelf opgelost.Bedankt voor de reactie.
Reputatie 7
Badge +24
Sorry,lees nu je reactie pas.Was itv op tablet Galaxy Tab A..De volgende dag was het blijkbaar vanzelf opgelost.Bedankt voor de reactie.

Fijn om te horen dat alles weer goed werkt, je weet ons anders te vinden mocht het nodig zijn. Graag gedaan uiteraard.