Beantwoord

Geen KPN husselkorting voor Netflix?

  • 4 January 2021
  • 10 reacties
  • 349 keer bekeken

Goededag,

 

ik heb ook netflix factuur via KPN, maar de korting van € 5,00 als hussel entertainment korting staat niet op mijn factuur.

gr

 

Ton

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

icon

Beste antwoord door Nadia 7 January 2021, 15:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7

Hallo @Ton F, leuk dat je de community een vraag stelt, welkom op het KPN forum :)

Heb je kpn Hussel internet in combinatie met een KPN mobiel? Dan ontvang je € 5,- Hussel entertainmentkorting op één van de onderstaande diensten: 

  • ESPN
  • Pluspakket
  • Film1
  • Spotify Premium / Family
  • Netflix

In je persoonlijke MijnKPN staan je facturen, daar kun je controleren op welke dienst jij de korting ontvangt. Wil je dat eens doen?  
Voldoe je aan de voorwaarden voor kpn Hussel entertainmentkorting, maar is deze nog niet zichtbaar? Meld je dan snel aan voor KPN Husselvoordeel: kpn hussel aanmelden 

Goededag,

 

bij de telefonische aanbieding van KPN werd mij verteld dat ik € 5,00 korting op Netflix zou krijgen als ik de facturering via KPN zou laten lopen. Ik begrijp dat dit niet met Netflix wordt verrekend maar dan toch wel als korting hussel entertainment. Deze aanbieding door KPN had geen betrekking alleen op de pakketten die je vermeld.

 

gr

 

Ton 

Reputatie 7

Hallo @Ton F, dat klopt. Je krijgt op 1 van de extra opties entertainmentvoordeel. In mijn voorgaande bericht heb ik dat niet goed omschreven, maar hieronder is het schema wat duidelijker:

Netflix kun je helaas niet aanzetten bij je bestelling, je kunt het later toevoegen: kiezen voor de optie om je Netflix-account te betalen via je KPN-factuur. De korting van € 5, - wordt dan verrekend :)

Is dat inmiddels gelukt? 

Beste Nadia,

 

Ik heb een screenshot bijgevoegd van mijn abonnement. Ik zie nergens een korting van € 5,00.

begrijp ik het niet goed of is er iets fout met mijn abonnement. Hoor graag.

 

gr

 

Ton

Reputatie 7

Hallo @Ton F, zou je je forumprofiel willen aanvullen? Dan kijk ik even in mijn systeem met je mee :) 

Oke, gedaan.

Reputatie 7

Het lijkt erop dat entertainmentvoordeel niet is verwerkt. Ik heb handmatig het systeem laten hervalideren van de gegevens waardoor je Husselaanmelding voor de korting opnieuw verwerkt gaat worden. Wil je dit op je volgende factuur in de gaten houden, @Ton F ?

Ik hoor het graag als je vragen hebt :) 

Hallo Nadia,

 

bedankt ik zal het in de gaten houden.

 

gr

 

Ton

Reputatie 7

Graag gedaan :)

Beste Nadia,

 

op de nieuwe factuur nog steeds geen entertainment voordeel verwerkt, helaas.


Hoor graag.

gr.

Ton