Beantwoord

Geen lokale zenders

  • 16 January 2019
  • 6 reacties
  • 341 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Hallo,

Op kanaal 1418 (Zaan TV) en 1423 (Salto 1) en 1424 (Salto 2) geven geen beeld hier meer.



Meer mensen last er van.




Groetjes David Meijer
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 22 January 2019, 16:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Van de zomer nog meerdere Salto kanalen in Gelderland (gem. Brummen). Net 2 weken daar gelogeerd en geen Salto meer te bekennen.
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie ze hier inderdaad ook niet op de testopstelling. Ze staan wel in ons zenderoverzicht, dus ik ga ervan uit dat ze er wel zouden moeten zijn. Ik vraag het na!
Reputatie 4
Badge +2
thanks ik wacht het wel af
@Erik_
Deze zenders zijn afhankelijk van postcode. Dat ze niet in de testopstelling te zien zijn (Groningen toch?) lijkt me voor de hand liggen.
Salto is lokale omroep Amsterdam. Waarom die in Gelderland te zien WAS is mij een raadsel. Wel weer logisch als ie dus niet (meer) te zien is daar.
Reputatie 7
Badge +30
Ik zit in de interne testgroep, waardoor ik meer zenders heb dan de gemiddelde klant, waaronder ook meer lokale zenders. Maar, zoals bleek, toch niet alle . Dus of het feit dat ik ze niet zie inderdaad bij het probleem hoort is dan niet met zekerheid te zeggen. Wel hoort David, op basis van de postcode, deze zenders zeker te ontvangen. Dus er wordt naar gekeken, Ik kom er op terug zodra ik verdere reactie heb.
Reputatie 7
Badge +30
Ze hebben het nagekeken, en van onze kant wordt het goed uitgezonden. Dus wil ik graag even verder kijken naar jouw specifieke situatie, David. Springt de ontvanger bij jou deze kanalen echt voorbij? Kun je controleren of je niet per abuis de zenders hebt verborgen?