Beantwoord

geen menu zichtbaar

  • 1 August 2020
  • 6 reacties
  • 1687 keer bekeken

Na onze vakantie had onze interactieve tv een update. Kastje op de slaapkamrr heeft nergens last van en is alle automatisch geüpdatet. In de woonkamer helaas niet. Kregen een foutmelding, geen beeld wel het oude menu nog. Geprobeerd software up te daten. Nieuwe uiterlijk en menu zichtbaar. Helaas nog steeds foutmelding. Kregen melding om ontvanger opnieuw op te starten. Dit gedaan. Zitten nu Weer terug op het oude uiterlijk maar hebben geen menu meer. Gids komt wel naar boven. Alleen het menu is een leeg vlak. Geen opties,instellingen, opnames enz enz.

 

Wat te doen? 

icon

Beste antwoord door Katana321 1 August 2020, 16:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Dat “oude” menu is feitelijk een noodvoorziening in de nieuwe software. Vandaar dat het een flink uitgeklede versie is.

Hier is een oplossing voor, maar helaas, die heb ik niet onthouden. En in een topic van 21 pagina’s ook niet makkelijk te vinden. Maar er is iemand die dit wel weet: @ChrisWissink .

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @E.vd.Ven

Probeer de reset eens, hopelijk lukt het. 

Hoe reset ik de tv-ontvanger zonder tv-menu?

Reputatie 7
Badge +7

@E.vd.Ven En als je dan bovenstaande stappen hebt doorlopen, krijg je ná het binnenhalen van de nieuwe software tóch nog de vraag of je die wilt installeren. Hier moet je dan voor JA kiezen, anders zie je alsnog het oude menu...

Bedankt voor jullie reacties.

 

Toen ik de tv uit zette gaf hij zelf de melding dat hij binnen 30 seconden opnieuw zou opstarten. Dit hebben we m laten doen. Nu is alles nieuw en lijkt het helemaal in orde. Hopelijk blijft het zo ;-)

Reputatie 7
Badge +16

Mooi dat het opgelost is @E.vd.Ven. Dank voor de tag @PeterG
Zal nog even iets toelichten hierin :
Bij het verwijderen van de software wordt eerst de standaard versie van de software geinstalleerd, dit is (nu nog) versie 7.  Dit menu is inderdaad leeg en je dient dus handmatig versie 8 te installeren wat nu in dit geval gebeurd is. Ik ga er vanuit dat na de uitrol van de nieuwe software de standaard versie '’8'’ wordt en dus dit probleem niet meer mag voorkomen. 

Fijn dat het is opgelost!