Vraag

Geen Nederlandse ondertiteling Amazon Prime

  • 22 March 2020
  • 56 reacties
  • 30347 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 5 reacties

Zelfde probleem hier, en volgens mij ligt het niet aan Amazon: dezelfde film of serie heeft wel NL ondertiteling in de App of de website.

*Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

56 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@Erik_ Ingevuld van beide ontvangers. 
 

De 5202 heeft alleen Engels en Frans als subs bij de film Entrapment. 

Reputatie 7
Badge +30

Merci, Anneke. Eveneens doorgegeven. Ik kom er hier op terug zodra er naar gekeken is en ik reactie heb.

Die prime-app van KPN wordt steeds erger. Blijft continue hangen op het logo Amazon Prime Video. Of bij het opstarten van de app, of bij het starten van een video of serie. In het laatste geval hoor je wel het geluid, maar zie je ondertussen alleen het logo.

Dit is toch geen werkbare app? Los die problemen toch eens op!

Kan het ook kloppen dat sommige series alleen ENG ondertiteling heeft? Wil graag Person of Interest kijken via Prime. 

Kan het ook kloppen dat sommige series alleen ENG ondertiteling heeft? Wil graag Person of Interest kijken via Prime. 

Als je kijkt via de KPN-box kunnen ze ontbreken. Als je kijkt via een andere app (Smart TV, Chromecast, internetbrowser), is er wel een Nederlandse ondertiteling

Hoi,

 

ik heb hetzelfde probleem met de ondertiteling bij Prime. Op 1 account staat de ondertitels ineens in het Noors (denk ik) en ik krijg dit niet op Nederlands terug. In de instellingen van dit account staat het wel op Nederlands. 
Het menu, zoals op het begin van dit topic, is anders dus ik kan niet vinden hoe ik de ondertiteling terug kan krijgen op Nederlands. 
 

Hoe krijg ik dit opgelost?

 

@Natasja @Erik_