Beantwoord

Geen ondertiteling Investigation Discovery

• 28 mei 2013
  • 3 reacties
  • 5616 keer bekeken

Ik kijk altijd heel graag naar Investigation Discovery! Sinds een tijd was het probleem dat de ondertiteling niet synchroon liep met de documentaire, of de gehele ondertiteling hoorde bij een andere documentaire, of hele stukken waren niet ondertiteld.

Nu is het zo, dat er al een kleine week helemaal geen ondertiteling meer is!! Ik baal hier enorm van!

Net als ieder andere gebruiker van KPN digitenne, heb ook ik een prijsverhoging gehad van 30 %

(ik heb nog wel twee abbo's.) Als ik dan puur kijk naar de prijs en geleverde kwaliteit, vind ik persoonlijk dat KPN zich heel diep moet schamen!!!

Er is bij mij altijd wel wat. Of storing/slecht ontvangst, en nu weer geen ondertiteling bij

Investigation Discovery.

Ik zou graag willen zien dat ik waar voor mijn geld kreeg! Wel enorm de prijs omhoog schroeven, maar niets aan de kwaliteit veranderen. :@

icon

Beste antwoord door Burhan 28 mei 2013, 09:34

Beste Nikita,

Excuses voor het ontbreken van de ondertiteling. De zender wordt doorgegeven door een externe partij en daarvan zijn wij afhankelijk. 

Ik wil jou bedanken voor het signaleren en het melden van dit probleem. Ik heb inmiddels een melding gemaakt naar de juiste oplospartij. Ze zullen dit zo spoedig mogelijk oplossen. Ik hoop in de tussentijd op begrip.

Mocht je nog vragen hebben, dan beantwoord ik ze graag! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Beste Nikita,

Excuses voor het ontbreken van de ondertiteling. De zender wordt doorgegeven door een externe partij en daarvan zijn wij afhankelijk. 

Ik wil jou bedanken voor het signaleren en het melden van dit probleem. Ik heb inmiddels een melding gemaakt naar de juiste oplospartij. Ze zullen dit zo spoedig mogelijk oplossen. Ik hoop in de tussentijd op begrip.

Mocht je nog vragen hebben, dan beantwoord ik ze graag! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reputatie 5
Badge +11
Beste Nikita, 

Ik heb gehoord dat het probleem inmiddels is verholpen! Is dit ook bij jou het geval? Ik hoor het graag van je!

Met vriendelijke groet,

Burhan

Ja gelukkig wel! Hopelijk blijft dit zo.

Hartelijk dank voor de genomen moeite!

Reageer